100-liikmelises müügiorganisatsioonis töötab 15 inimesest koosnev müügimeeskond, kes on koos töötanud juba kaks aastat.
Müügimeeskonna töötajad on pühendunud ning nad on teinud viimase aasta jooksul oma otsesele juhile pidevalt ettepanekuid töökorralduse parandamiseks, töötajate motivatsiooni tõstmiseks ja organisatsiooni arendamiseks. Nende arvates peaks see kaasa aitama organisatsiooni heale käekäigule ja parematele müügitulemustele. Teistele organisatsiooni töötajatele on nende aktiivsus ja tegutsemistahe silma jäänud ning neid on igati toetatud.
Juht on võtnud kõik ettepanekud vastu, öelnud, et need on väga head, ja andnud lubadusi, et ettepanekutega hakatakse tegelema. Tegelikult ei realiseeru neist ükski. Samuti ei ole meeskond saanud tagasisidet, miks nende ettepanekuid ei rakendata. Selline olukord on kestnud juba terve aasta. Meeskond on muutunud rahulolematuks, enam ei esitata ettepanekuid, langenud on nii motiveeritus organisatsiooni hea käekäigu eest seista kui ka müügitulemused.
Nüüd on nende otsene juht saanud juhtkonnalt ülesande tegeleda motivatsiooni tõstmisega ja parandada müügitulemusi. Juht on nüüd aktiivne ja püüab oma inimesi plaanide realiseerimiseks kaasata. Müügimeeskonna töötajad on aga endiselt passiivsed, tunnevad, et juht on nende ideed enda omaks nimetanud, ja nad ei näe vajadust ega ka võimalust enam midagi muuta.
Mida tekkinud olukorras ette võtta?
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.