• OMX Baltic−0,5%292,17
  • OMX Riga−0,07%889,64
  • OMX Tallinn−0,37%1 858,23
  • OMX Vilnius−0,1%1 140,87
  • S&P 5000,49%5 599,3
  • DOW 30−0,2%41 350,93
  • Nasdaq 1,22%17 648,45
  • FTSE 1000,53%8 540,97
  • Nikkei 2250,07%36 819,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%94,91
  • OMX Baltic−0,5%292,17
  • OMX Riga−0,07%889,64
  • OMX Tallinn−0,37%1 858,23
  • OMX Vilnius−0,1%1 140,87
  • S&P 5000,49%5 599,3
  • DOW 30−0,2%41 350,93
  • Nasdaq 1,22%17 648,45
  • FTSE 1000,53%8 540,97
  • Nikkei 2250,07%36 819,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%94,91
  • 03.09.04, 09:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Tallinn?Peterburi rongiliin suletakse septembris

Viimast korda saab rongiga Tallinnast Peterburi sõita 24. septembril. Tagasi pääseb järgmisel päeval.
Ainsana Peterburi vahel rongiliiklust korraldava EVR Ekspressi juhid ei tea, kas suudetakse liin järgmisel aastal taaskäivitada või jääbki see suletuks, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Esialgu sulgeme selle liini igaveseks,? ütles EVR Ekspressi juhataja ja Edelaraudtee peadirektor Henn Ruubel.
Kuigi firma teeb avalduse nii Eesti Raudteele kui ka Oktoobri Raudteele, pole kindel, kas suudetakse liin teise sõidugraafikuga uuesti avada järgmise aasta juunis. ?Tegime järelduse, et uue rongi puhul ei saa olla tegemist enam öörongiga. Inimestele ei meeldi, kui neid aetakse piiril kontrollimiseks üles. Uus rong peaks hakkama väljuma hommikul, jõudma lõunaks Peterburi ja õhtuks tagasi Tallinna,? rääkis Ruubel.
Kuna bussid läbivad kahe linna vahelise maa 7?8 tunniga, peab rongki suutma senise 8,5 tunni asemel sedasama. Kiirust saab tõsta ka kiirendades Narvas piiriületamist. Täna kulub selleks üks tund ja 40 minutit. Vene-Soome piiril jõutakse aga kõik tehtud 40 minutiga.
Kui suudetakse käivitada uus rongiliin, tahetakse senised kupeevagunid sisustada mugavate istmetega. Selleks peab EVR Ekspress ehitama ümber vanad vagunid või muretsema kaks uut diiselrongi. Uutesse rongidesse tuleks investeerida 8?10 miljonit krooni.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele