Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti mastaabis väikeettevõte on järjekindlalt kasvanud ning muutunud keskmise suurusega ettevõtteks, kes pakub oma klientidele teenuseid viies valdkonnas.
Ettevõtte tegevjuht on omas valdkonnas tippspetsialist ja suure osa oma igapäevasest tööst pühendab ta valdkonna arendamisele ja klientidega suhtlemisele või neile konkreetset teenust pakkudes.
Samas on järjest rohkem vaja leida aega inimestega suhtlemisele ja kogu ettevõtte töö organiseerimisele.
Nii ongi tekkinud olukord, kus tegevjuhil on käed-jalad tööd täis ja päevad venivad päris pikaks. Juht tunneb, et ettevõte on kasvanud ja peab jõudma uuele arengutasemele.
Mida peaks tegevjuht ette võtma, et ta leiaks oma tegevustes tasakaalu ja arendaks ettevõtet?
Kuidas edasi minna, et ta saaks piisavalt tegutseda oma valdkonnas tippspetsialistina ja samas ei kaotaks kontrolli ettevõttes toimuva üle nii, et ei toimuks liigset bürokratiseerumist?