• OMX Baltic1,07%287,97
  • OMX Riga0,1%877,05
  • OMX Tallinn0,61%1 823,39
  • OMX Vilnius0,16%1 123,02
  • S&P 5000,88%6 049,24
  • DOW 301,24%44 025,81
  • Nasdaq 0,64%19 756,78
  • FTSE 1000,41%8 582,95
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,11
  • OMX Baltic1,07%287,97
  • OMX Riga0,1%877,05
  • OMX Tallinn0,61%1 823,39
  • OMX Vilnius0,16%1 123,02
  • S&P 5000,88%6 049,24
  • DOW 301,24%44 025,81
  • Nasdaq 0,64%19 756,78
  • FTSE 1000,41%8 582,95
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,11
  • 08.11.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MüügiGuru paneb müügimeeskonnad proovile

Ettevõte on nii elujõuline, kui tugev on tema juhtimine ja müügiosakond. Just juhte oma meeskondadega 23. novembril algavale MüügiGurule võistlema oodataksegi.
Seekordne individuaalne ja meeskondlik müügivõistlus kestab kokku neli päeva, millest kolm virtuaalselt ja üks, finaal, näost näkku. Võistlus algab 23. novembril aadressil www.cv.ee ning selle sisulise poole eest vastutab Vain ja Partnerid.
Finalistid saavad seekordsel MüügiGurul rammu katsuda otse ametikaaslaste silme all. Võistluse viimasel päeval korraldatakse minikonverents, kus ?ürii valib välja selle aasta müügiparemiku.
Võitjaid ootavad peale tiitlite auhinnad United Motorsilt, Tervise Paradiisilt, restoranilt Tanduur, Pärnu Konverentsidelt, Vain ja Partneritelt, EBSi Juhtimiskoolituse Keskuselt jpt.
Müügivõistlus MüügiGuru on CV Online?i poolt ellu kutsud, eesmärgiga näidata müügivaldkonna arenguperspektiive, anda müügiinimestele tagasisidet ja kinnitust nende müügistiili kohta ning pakkuda võimalust õppida valdkonna tipptegijatelt.
Varem individuaalse võistlusena korraldatud virtuaal-reaalüritus on iga aastaga kogunud üha rohkem populaarsust.
Esimesel aastal osales 300 võistlejat ning mullu umbes 450, kellest lõppvooru jõudis 12.
Kuueliikmelise ?ürii silme all tuli müüa uskumatuid tooteid, väidelda ja ennast müügivaldkonnas tegijana tõestada.
Siis võitis esmakordselt MüügiGuru ajaloos müügiguru tiitli mees, Matti Pruul, Hansapanga osakonnajuhataja. Varasematel aastatel on võitluse võitjaks tulnud Triin Lõoke (2001) ja Mari Markson (2002).
Matti Pruuli üllatuslik võit näitas seda, et MüügiGuru võistluse võitja ei pea tingimata tegelema müügiga otseselt, piisab õigetest hoiakutest.
Seda kinnitab ka asjaolu, et eelmisel aastal Lätis toimunud MüügiGuru võitluse võitis Matti kolleeg Hansapanga Läti kontorist.
Autor: Tiina Saar

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 15:26
Ettevõtte ostu-müügitehingu kaalukeeleks saab üks kindel raport
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele