Ettevõte on nii elujõuline, kui tugev on tema juhtimine ja müügiosakond. Just juhte oma meeskondadega 23. novembril algavale MüügiGurule võistlema oodataksegi.
Seekordne individuaalne ja meeskondlik müügivõistlus kestab kokku neli päeva, millest kolm virtuaalselt ja üks, finaal, näost näkku. Võistlus algab 23. novembril aadressil www.cv.ee ning selle sisulise poole eest vastutab Vain ja Partnerid.
Finalistid saavad seekordsel MüügiGurul rammu katsuda otse ametikaaslaste silme all. Võistluse viimasel päeval korraldatakse minikonverents, kus ?ürii valib välja selle aasta müügiparemiku.
Võitjaid ootavad peale tiitlite auhinnad United Motorsilt, Tervise Paradiisilt, restoranilt Tanduur, Pärnu Konverentsidelt, Vain ja Partneritelt, EBSi Juhtimiskoolituse Keskuselt jpt.
Müügivõistlus MüügiGuru on CV Online?i poolt ellu kutsud, eesmärgiga näidata müügivaldkonna arenguperspektiive, anda müügiinimestele tagasisidet ja kinnitust nende müügistiili kohta ning pakkuda võimalust õppida valdkonna tipptegijatelt.
Varem individuaalse võistlusena korraldatud virtuaal-reaalüritus on iga aastaga kogunud üha rohkem populaarsust.
Esimesel aastal osales 300 võistlejat ning mullu umbes 450, kellest lõppvooru jõudis 12.
Kuueliikmelise ?ürii silme all tuli müüa uskumatuid tooteid, väidelda ja ennast müügivaldkonnas tegijana tõestada.
Siis võitis esmakordselt MüügiGuru ajaloos müügiguru tiitli mees, Matti Pruul, Hansapanga osakonnajuhataja. Varasematel aastatel on võitluse võitjaks tulnud Triin Lõoke (2001) ja Mari Markson (2002).
Matti Pruuli üllatuslik võit näitas seda, et MüügiGuru võistluse võitja ei pea tingimata tegelema müügiga otseselt, piisab õigetest hoiakutest.
Seda kinnitab ka asjaolu, et eelmisel aastal Lätis toimunud MüügiGuru võitluse võitis Matti kolleeg Hansapanga Läti kontorist.
Autor: Tiina Saar
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.