Hiljuti Hansapangas pensionikindlustuse teist ja kolmandat sammast vormistades sain kingituseks kodumaise räpibändi Toe Tag singli, kus peal 12 erinevat versiooni laulust ?Pankrot?. Kuula või lolliks.
Plaadiümbrisel helgib midagi Hansapanga krediitkaardi taolist, omanikuks Toe Tag. Iseenesest tore koostöö. Kuid pisut ootamatu nänn inimestele, kes on just sõlminud eluaegsed investeerimislepingud, lootuses tasapisi teenima hakata.
Ja ühe panga poolt ootamatu lasta end meenutada Pankroti-nimelise lauluga, mille refräänis kõlavad sõnad ?me pappi ei saagi, me pappi ei saagi?. Tegelikult tegi asi nalja, mõnusalt irooniline ju. Aga mida mõtles Hansapank, kui Toe Tagiga käed lõi, sest tavaliselt toetab ju klientidele jagatav nänn firma, toote või teenuse ideed?
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.