Turu-uuringute ASi korraldatud maineuuringus hinnati vaid Üritusturundusagentuuride Liidu (ÜTAL) liikmeid. Veebiankeedi küsitlus viidi läbi selle aasta septembris. Uuringus osales 185 ettevõtet, kuhu kuulusid nii ÜTALi kliendid kui ka turundusteenuseid aktiivselt tarbivad ettevõtted.
Kõige kõrgemaks osutus Royal Service?i maine, madalaimaks aga Tequila oma. Väga kõrgelt hinnati ka 2005. aasta Äripäeva üritusturunduse TOPis I ja II kohta jaganud Event Mastersi mainet ning ka Broadline?i ja Sinise Elevandi mainet.
Broadline?i puhul hinnati teistega võrreldes kõrgeimaks ideelahenduste kvaliteeti ning projektijuhtimise ja ideelahenduste tulemuslikkust.
Events Masters sai aga teistest kõrgemaid hindeid hinna ja kvaliteedi suhte ning projektijuhtimise kvaliteedi osas.
Samas kõige mainekama agentuuri Royal Service?i hinna ja kvaliteedi suhet hinnati keskmisest madalamaks. Küll aga tugevalt üle keskmise hinnati ideelahenduste ja projektijuhtimise kvaliteeti ning nende tulemuslikkust.
Keskmisest oluliselt kõrgemalt hinnati ka Orangetime?i projektijuhtimise kvaliteeti ja ProMaMa hinna ja kvaliteedi suhet. Samas aga ProMaMa projektijuhtimise ja ideelahenduste tulemuslikkust hinnati kõikidest agentuuridest madalamaks.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.