Turu-uuringute ASi korraldatud maineuuringus hinnati vaid Üritusturundusagentuuride Liidu (ÜTAL) liikmeid. Veebiankeedi küsitlus viidi läbi selle aasta septembris. Uuringus osales 185 ettevõtet, kuhu kuulusid nii ÜTALi kliendid kui ka turundusteenuseid aktiivselt tarbivad ettevõtted.
Kõige kõrgemaks osutus Royal Service?i maine, madalaimaks aga Tequila oma. Väga kõrgelt hinnati ka 2005. aasta Äripäeva üritusturunduse TOPis I ja II kohta jaganud Event Mastersi mainet ning ka Broadline?i ja Sinise Elevandi mainet.
Broadline?i puhul hinnati teistega võrreldes kõrgeimaks ideelahenduste kvaliteeti ning projektijuhtimise ja ideelahenduste tulemuslikkust.
Events Masters sai aga teistest kõrgemaid hindeid hinna ja kvaliteedi suhte ning projektijuhtimise kvaliteedi osas.
Samas kõige mainekama agentuuri Royal Service?i hinna ja kvaliteedi suhet hinnati keskmisest madalamaks. Küll aga tugevalt üle keskmise hinnati ideelahenduste ja projektijuhtimise kvaliteeti ning nende tulemuslikkust.
Keskmisest oluliselt kõrgemalt hinnati ka Orangetime?i projektijuhtimise kvaliteeti ja ProMaMa hinna ja kvaliteedi suhet. Samas aga ProMaMa projektijuhtimise ja ideelahenduste tulemuslikkust hinnati kõikidest agentuuridest madalamaks.
Seotud lood
Eesti heaolu kasvu takistab vohav bürokraatia, napp ambitsioon ning ohjeldamatult paisunud riigi kulutused – nii arvavad 5. märtsil toimuval majanduskonverentsil
“Tuulelohe lend 2025” esinevad tippjuhid ja ettevõtjad.