• OMX Baltic0,51%291,61
  • OMX Riga−0,26%865,82
  • OMX Tallinn0,04%1 830,83
  • OMX Vilnius0,31%1 139,58
  • S&P 5000,72%6 037,88
  • DOW 300,3%44 556,04
  • Nasdaq 1,35%19 654,02
  • FTSE 100−0,05%8 566,52
  • Nikkei 2250,09%38 831,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,79
  • OMX Baltic0,51%291,61
  • OMX Riga−0,26%865,82
  • OMX Tallinn0,04%1 830,83
  • OMX Vilnius0,31%1 139,58
  • S&P 5000,72%6 037,88
  • DOW 300,3%44 556,04
  • Nasdaq 1,35%19 654,02
  • FTSE 100−0,05%8 566,52
  • Nikkei 2250,09%38 831,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,79
  • 12.10.05, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

United Motorsil õnnestus autoesitlusest teha kultuurisündmus

Selleks oli vaja vaid 350 000 krooni ja minimuusikali. ?See, et meie minilavastusest saab ülevabariigiline kultuurisündmus, ei osanud elus ette oodata,? tunnistab United Motorsi turundusjuht Toomas Pärna.
Tema sõnul oli BMW 5-seeria ettevõtte ajaloo kõige riskantsem, kuid kõige edukam autoesitlus. ?Samas 350 000 krooni suurune eelarve jäi alla nii mõnelegi ettevõtte üritusele,? lisas Pärna, tuues näiteks 7-seeria BMW VIPide ürituse, kus kulu ühe inimese kohta oli 20 000 krooni.
5-seeria BMW esitluse riskid algasid juba sellest, et autoesitlus pidi toimuma keset suve, kui kõik mööda Eestimaad laiali, nautimas rohkearvulisi kultuuri- ja meelelahutusüritusi. Ajagraafik oli koguaeg seljas, ning ei näitlejatel ega ka teostajatel polnud dublante, loetles Pärna riske.
Aprilli lõpus tehti siiski otsus, et lavastatakse muusikal. Mai alguses oli meeskond koos ning mai keskel oli valmis muusikali stsenaariumi mustand. Mai lõpuks olid muusikalised numbrid mustandina valmis. 15. juunil algasid esimesed proovid lauljatega ning 1. juulil oli esimene täielik läbimäng. ?Tõime rekordajaga lavale muusikali,? on Pärn oma meeskonna üle uhke.
Kohe, kui laulud said sisselauldud, levitati need raadikanalitesse, et need ruttu hitiks lauldaks. Käis ka kõva PR-töö Pärnus. Jutud hakkasid levima, põnevus kasvas. PR-töö kandis vilja, sest õige pea pakkus TV3, et nad teeksid üritusest otseülekande. ?Nii pikka eetriaega telereklaamiks poleks BMW kunagi ostnud, nüüd aga saime täitsa tasuta reklaami,? ütles Pärna.
Kutsed saadeti kahes etapis. Esimesena saadeti kaks kuud enne üritust teade, et märkige oma kalendrisse, et 12. juuli on tähtis päev. Juunis saadeti juba kutse, kus oli täpsemalt öeldud, mis siis 12. juulil toimub.
Kutsed kahele saadeti 800 inimesele. Kokku tuli kohale 1000 inimest, 60% kutsete saajatest olid kohale tulnud kahekesi. ?Arvestades suve perioodi lootsime, et ehk tuleb kohale 40% kutsututest, kuid 45 minutit enne üritust avasime üllatusega esimese rõdu, et külalised ära mahutada ning pool tundi enne etenduse algust avati juba tehniline rõdu, et inimesed ära mahutada,? ütles Pärna ja lisas, et tehnilisel rõdul on helikvaliteet peaaegu olematu.
Üritusele lisas võimu veel asjaolu, et autoesitlus ei lõppenud muusikali vaatamisega, vaid United Motors oli sisutanud terve nädalavahetuse Pärnus.
Lugu räägib ühest toredast perekonnast ning inimestest nende ümber, ilust, armastusest ja leppimisest.
Noor ja aktiivne peretütar Heidy õpib ülikoolis majandusteaduskonnas ning on alustanud iseseisvat elu. Heidy isa hüüdnimega Big Bertha ehk Mr. B ja tema veetlev abikaasa Sylvia on oma tütre üle väga uhked.
Loomulikult muretsevad vanemad tütre käekäigu pärast ning hoiavad temaga pidevalt kontakti. Paraku juhtub tihti, et tänapäeva tohutus infotulvas, milles mängivad suurt rolli kommunikatsioonivahendid, võivad ka väga lähedased inimesed teineteisest mööda rääkida.
Nii juhtus ka selles loos. Ühest tavalisest telefonivestlusest ema ja tütre vahel saab alguse suur arusaamatuste jada, mida on sama raske peatada kui õhus vuhisevat golfipalli. Loo võtmeisikuks osutub sinisel murul koos kannupoiss Manueliga elu nautiv majandusõppejõud Leif, kes on ühtlasi Mr. B lapsepõlvesõber. Suur segadus saab omapärase lahenduse.
Näitlejateks olid Pirjo Levandi, Eda-Ines Etti, Peeter Oja, Rolf Roosalu ja Mart Mikk. Etendusele tulnud inimesed olid aga etenduse sees, sest dialoogid käisid üle nende peade.
Edukas ärimees hüüdnimega Big Bertha ehk Mr. B on ennast ise üles töötanud.
Tema ärimehe karjäär algas hot-dog?i-restoranist. Mr. B elu on justkui õlitatult jooksnud aina paremuse poole ? kodus on veetlev naine ja tark tütar astus isa jälgedes majandusülikooli.
Kõik aga muutub, kui naine teatab, et tütar on kogu õpperaha eest endale iluoperatsiooni teinud.
Pereisa mängib Mart Mikk.
Noor ja aktiivne peretütar Heidy õpib ülikoolis majandusteaduskonnas ning on alustanud iseseisvat elu.
Ühel tavalisel telefonivestlusel emaga teatab ta, et on kogu oma õppelaenu investeerinud majandusõppejõu soovitusel ilukirurgiasse. Tütar asutas oma ilukliiniku.
Ema saab aga aru, et tütar on lasknud endale teha iluoperatsiooni, ning kiidab igati tütre tegevuse heaks.
Tegevus käib Lobby baaris, tütart mängib Eda-Ines Etti.
Eduka ärimehe veetlev naine Sylvia on perekonna skandaali tekitaja.
Tema saab tütre telefonivestlusest valesti aru ja sellest saabki alguse suur arusaamatuste jada, mida on sama raske peatada kui õhus vuhisevat golfipalli.
Ema ise on loomulikult ääretult õnnelik tütre üle, kes nii targa otsuse tegi ? lasi endal teha iluoperatsiooni.
Ema mängib Pirjo Levandi.
Loo võtmeisikuks osutub sinisel murul koos kannupoiss Manueliga elu nautiv majandusõppejõud Leif, kes on ühtlasi ka Mr. B lapsepõlvesõber.
Mr. B ei suuda uskuda, et tema vana sõber on tema tütre ära rikkunud.
Leifi mängib Peeter Oja, Manueli aga Rolf Roosalu.

Seotud lood

Juubel
  • 31.01.25, 11:57
25 aastat tuleohutuse eest võidelnud Firetek: Eestis on selles vallas palju ära teha
Veebruaris tähistab 25. tegevusaastat tuleohutussüsteemide projekteerija, paigaldaja ja hooldaja Firetek OÜ, kes on tuleohutussüsteeme välja töötanud ning paigaldanud väga paljudele Eesti suurematele äriobjektidele. Ühe asutaja, ettevõtte juhi Georg Kanguri sõnul on nende eesmärk viia tuleohutus uuele tasemele ja võtta eksperdina osa sellealaste seaduste ning nõuete väljatöötamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele