Suheldes üritusturundusagentuuride esindajatega tunnistavad pea kõik ühest suust, et ürituste aeg on möödas, käes on aeg teha sündmusi. Üritustele on inimesi raske saada, kuid suursündmusest tahab igaüks osa võtta. ?Inimesed on õppinud aega väärtustama ning veedavad pigem kaks tundi raamatut lugedes kui keskpärasel üritusel, kus ?on varuks ka väike üllatus?,? põhjendas Inorek & Gray planeerija Tauno Kivihall, miks on kõigile-natuke-kõike-tüüpi asjadele üha raskem inimesi kohale saada.
Koos arusaamaga, et sündmus on üritusest tähtsam, on hakanud üritusturundusagentuurid ennast nimetama ettevõtteks, mis pakub ?sündmusturundust? või isegi ?elamusturundust?, mis on sellel skaalal üks samm veelgi edasi.
Samas nõustuvad agentuuri esindajad, et igast üritusest ei saa sündmust, samuti nagu iga sündmus ei pruugi tähendada elamust. Milleks siis nimemuutus? Või need ettevõtted, kes nimetavad ennast kas
sündmusturundus- või siis elamusturundusteenust pakkuvaks ettevõtteks, garanteerivad tellijale 100protsendilise sündmuse ja elamuse.
Iseenesest pole nime muutusest midagi halba, eriti siis, kui see tõstab valdkonna mainet. Samas nimi ise ei muuda veel sisu. Uue trendiga lähevad kaasa ju kõik, nii need, kes tõsiselt näevad vaeva, et viia oma teenus uuele tasemele ja pakkuda kliendile sündmust, kui ka need, kes lihtsalt lasevad tublide najal liugu. Seega lörtsitakse nii sündmus kui ka elamus kiiresti ära. Huvitav oleks teada, mis on järgmine tase?
Seotud lood
Hiljuti miljonäristaatusesse jõudnud investor Rahakratt hoolimata finantsvabadusest priiskama ei kuku – luksusautode kollektsiooni omamise asemel sõidab ta ringi rendiautoga ning seetõttu pole ta ka eriti kursis palju furoori tekitanud automaksuga.