Hommik kell 7.50. Eesti Energia peakontor tallinnas Laki tänaval. Viisakas turvamees teretab ja proovib Sandor Liivele helistada, et küsida, kas ta on juba kohal. Telefonile ei vastata.
Mõne minuti pärast tuleb Liive assistent ja viib mu üles Sandori kabinetti, pakub kohvi ja teed. Kohe saabub ka Sandor. Võtnud kohvi, räägib ta, et saabus öösel Londonist ja seetõttu näeb natuke väsinud välja.
Edasi suundume Eesti Energia tehnikadirektori Lembit Vali juurde, kellega tuleb arutlusele paar kiireloomulist probleemi. Kui koos Lembituga on esialgne lahendus leitud, tuleb paika panna päevaplaan. Selgub, et plaan on tihedalt täis, isegi nii täis, et paar asja tuleb ümber tõsta ja ühele arutelule on vaja saata teised inimesed.
Kell 8.30 suundume alla sööklasse keha kinnitama. Meiega liituvad energiafirma juhid Marko Allikson ja Tiit Nigul. Jutuks tuleb Niguli sisseelamine ettevõttesse. Eineks võtab Sandor kalasaia ja salati, minule kingib sööklatöötaja elevusest pannkoogid kõrvitsamoosiga. Sandor kurdab, et tema pole kunagi midagi tasuta saanud, kiituseks ütleb ta, et küll on talle pakutud järelmaksu võimalust, nimelt juhtub, et tal ei ole mõnikord sularaha kaasas.
Pärast einet läheb töö täie hooga lahti. Esmalt osaleme juhatuse koosolekul, kus arutusele tuleb OÜ Jaotusvõrk järgmiste aastate strateegia. Jaotusvõrgu juhataja Margus Uudam teeb koos abilisega ettekande plaanidest. Sandor aga leiab, et vaja oleks näha laiemat pilti, ja esineb oma nägemusega.
Edasi on plaanis kohtumine e-akadeemia juhatajaga, kes tutvustab ideid, et tagada Eestis kiire tehnoloogilise arengu jätkumine. Sellelt kohtumiselt tõttame kohe järgmisele, kus on teemaks probleemid klientidega.
Kell ongi nii kaugel, et on paras aeg väike lõuna võtta, pärast seda kohtume Eesti Energia juhatuse esimehe Gunnar Okiga. Gunnar räägib oma kogemustest ja annab kasulikke vihjeid tulevikuks.
Nüüd on parasjagu nii palju aega, et allkirjastada mõned dokumendid ja teha üks lühike arutelu heitmekaubanduse teemal. Sealt läheme otse järgmisele juhatuse koosolekule, kus on päevakorras klienditeeninduse arengustrateegia. Sandor lahkub korraks ja Gunnar küsib minult naljatledes, et kas ma otsustasin Liivet asendada. Koosolek päädib jällegi tulevase juhi nägemuse edastamisega alluvatele.
Järgnevad intervjuud ajakirjanikega. Mind võtab ette Postimehe ajakirjanik töövarjupäeva raames, Sandorit ootab Eesti Ekspress. Pärast intervjuusid võtame tegusa päeva kokku. Lahkun kindla plaaniga kunagi naasta.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.