Pikaajaline ajalehtede reklaamiliider Rimi Baltic haarab kaks kuud tagasi kaotatud liidripositsiooni tagasi alles uuel aastal.
Juba kaks kuud on Rimi Baltic piirdunud ajalehtede reklaami TOPis kohaga esikümnes, kuid kindel esimene ta enam pole. Varem oli tema esikoht sama kindel kui Procter&Gamble?i oma teles.
Rimi Balticu turundusjuhi Evelin Mägioja sõnul suurendab Rimi Baltic reklaamimahtu alles uuel aastal jaanuaris, kui algavad allahindluskampaaniad. Kuni aasta lõpuni teeb Rimi Baltic stabiilselt nädalas keskmiselt 10?15 lehekülge reklaami. ?Reklaamime neljapäeval ja reedel nädalavahetuse tooteid,? selgitas Mägioja. ?Kampaania ajal aga reklaamimaht ajalehes kolmekordistub.?
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.