Juhul kui ebameeldivad, aeganõudvad ja kulukad maksevaidlused ei ole ettevõtte põhitegevuseks, on otstarbekas kaaluda võimalusi, mida pakuvad krediidiriski maandamisega tegelevad firmad.
Konkurents on sundinud paljusid ettevõtteid paindlikkusele. Paindlikkus võib tähendada oma klientidele pakutavat väiksemat ettemaksu, pikemat maksetähtaega, suuremat krediiti.
Otsus pakkuda oma kliendile paremaid krediidivõimalusi vajab eelnevat taustauuringut. Samas ei tähenda taustauuringu läbiviimine veel seda, et arved hästi laekuma hakkavad. Arve maksetähtajaks tasumata jätmise riski vähendamiseks tuleb kliendile arve tasumist aegsasti meelde tuletada. Seda eriti nendel juhtudel, kui ettevõttel on suur kliendibaas või kui ettevõte pakub pikki maksetähtaegu. Samas ei ole alati otstarbekas ülal pidada eraldi meeskonda, kes viivad läbi taustauuringuid, saadavad meeldetuletuskirjasid ning tegelevad sissenõudmisega.
Järjest enam ettevõtteid loovutab kogu oma krediidiriski finantsettevõttele, kes on valmis kogu arvete laekumisega seotud riski enda kanda võtma. Ettevõte koostab nimekirja oma klientidest, kellele ja millises mahus ta soovib krediiti pakkuda, finantsasutus viib läbi analüüsi mitte ainult avalike andmebaaside abil, vaid arvesse võttes ka oma varasemaid kogemusi antud ettevõttega suhtlemisel.
Analüüs läbi viidud, lepitakse kokku tingimustes, millises mahus ja milliseks perioodiks on krediidiandmine finantsasutuse garantiid kasutades võimalik. See tähendab, et ettevõte väljastab näiteks 60päevase maksetähtajaga arve, finantsasutus tasub selle ettevõtte kliendi eest kohe. Arve maksetähtaja meeldetuletamine, vajadusel ka inkasso- või kohtumenetlus jääb juba täielikult finantsasutuse tööks. Olenemata sellest, kas ja millal arve tegelikkuses laekub, on ettevõte oma raha kätte saanud ning saab täielikult pühenduda oma põhitegevusele.