• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 31.01.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algas registreerimine kolme Balti riiki hõlmavale brändikonkursile Baltic Brand

Brändikonkursil Baltic Brand valitakse Balti aasta bränd 2006 ja parimad kaubamärgid rahvuslikes kategooriates. Balti aasta brändi nominatsioonis tohivad osaleda brändid levialaga kogu Balti regioonis ning rahvusliku brändi kategooria kriteeriumiks on leviala ühes riigis.
Konkursi eesmärk on välja selgitada need ettevõtted, kes on saavutanud oma brändi arendamisel parimaid tulemusi, ja tunnustada neid. Avatud konkursil võivad osaleda kõik Eestis, Lätis või Leedus tegutsevad ettevõtted, millele kuuluvad Balti riikides registreeritud kaubamärgid.
Selle aasta konkurss toimub 18 toodete ja teenuste grupis. Lisaks antakse välja kaks auhinda erikategooriates - parim business-to-business kaubamärk ja uus nimi.
Balti aasta brändi konkursil hinnatakse brände kahes etapis. Lõpptulemuse moodustab 70% ulatuses kõigis kolmes Balti riigis läbi viidav turu-uuring ning 30% mahus ekspertkomisjoni hinnang.
Küsitlus mõõdab brändi tuntust, väärtust ning tarbija lojaalsust. Ekspertkomisjoni hinnangus võetakse arvesse brändi arendamise strateegiat, kuvandi eristumist, brändi tähtsust ning kontseptsiooni vastavust tarbijate vajadustele ja soovidele.
Uuringupartneriks on Turu-Uuringute AS, ekspertkomisjoni kuuluvad juhtivad turundusspetsialistid kõigist kolmest riigist.
Mullu osales konkursil 69 kaubamärki.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele