• OMX Baltic0,35%291,16
  • OMX Riga−0,26%865,82
  • OMX Tallinn−0,17%1 827,09
  • OMX Vilnius0,33%1 139,72
  • S&P 5000,72%6 037,88
  • DOW 300,3%44 556,04
  • Nasdaq 1,35%19 654,02
  • FTSE 100−0,02%8 569,26
  • Nikkei 2250,09%38 831,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,89
  • OMX Baltic0,35%291,16
  • OMX Riga−0,26%865,82
  • OMX Tallinn−0,17%1 827,09
  • OMX Vilnius0,33%1 139,72
  • S&P 5000,72%6 037,88
  • DOW 300,3%44 556,04
  • Nasdaq 1,35%19 654,02
  • FTSE 100−0,02%8 569,26
  • Nikkei 2250,09%38 831,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,89
  • 31.01.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algas registreerimine kolme Balti riiki hõlmavale brändikonkursile Baltic Brand

Brändikonkursil Baltic Brand valitakse Balti aasta bränd 2006 ja parimad kaubamärgid rahvuslikes kategooriates. Balti aasta brändi nominatsioonis tohivad osaleda brändid levialaga kogu Balti regioonis ning rahvusliku brändi kategooria kriteeriumiks on leviala ühes riigis.
Konkursi eesmärk on välja selgitada need ettevõtted, kes on saavutanud oma brändi arendamisel parimaid tulemusi, ja tunnustada neid. Avatud konkursil võivad osaleda kõik Eestis, Lätis või Leedus tegutsevad ettevõtted, millele kuuluvad Balti riikides registreeritud kaubamärgid.
Selle aasta konkurss toimub 18 toodete ja teenuste grupis. Lisaks antakse välja kaks auhinda erikategooriates - parim business-to-business kaubamärk ja uus nimi.
Balti aasta brändi konkursil hinnatakse brände kahes etapis. Lõpptulemuse moodustab 70% ulatuses kõigis kolmes Balti riigis läbi viidav turu-uuring ning 30% mahus ekspertkomisjoni hinnang.
Küsitlus mõõdab brändi tuntust, väärtust ning tarbija lojaalsust. Ekspertkomisjoni hinnangus võetakse arvesse brändi arendamise strateegiat, kuvandi eristumist, brändi tähtsust ning kontseptsiooni vastavust tarbijate vajadustele ja soovidele.
Uuringupartneriks on Turu-Uuringute AS, ekspertkomisjoni kuuluvad juhtivad turundusspetsialistid kõigist kolmest riigist.
Mullu osales konkursil 69 kaubamärki.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.02.25, 15:24
Rahakratt: varem sõitsin roikaga, mis pidevalt lagunes, kuid enam mitte
Hiljuti miljonäristaatusesse jõudnud investor Rahakratt hoolimata finantsvabadusest priiskama ei kuku – luksusautode kollektsiooni omamise asemel sõidab ta ringi rendiautoga ning seetõttu pole ta ka eriti kursis palju furoori tekitanud automaksuga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele