Toimetuse sekretäri lauale koguneb aja jooksul hunnik autoajakirjanikele suunatud brošüüre. Kirevad, mahukad, mõned rohkem, mõned vähem teksti ja fotodega kaetud - tutvustavad kõik autosid.
Üks neist on näiteks pühendet sellele, et Citroen on aastakümneid kasutanud reklaamiks erinevaid kanaleid - ajakirjandusliku materjali skaalal on info null. Või siis teatab teine autotootja, et ta on lasknud just välja uue mudeli (seda mudelit tutvustavad kaks erinevat brošüüri), millel on mootor, mis on ohutu hingamisega ning laseb lilledel-liblikatel-metsal ka elada. - Metsal, millest saab vajalikus koguses paberit, millele selliseid toredaid, prügikasti rändavaid uudiseid trükkida.
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.