Gianni koosneb kahest poolest - 75kohaline restoran ja 30kohaline kohvik. Suvel tuuakse lauad ka terrassile. Sisekujundus on Pille Lausmäelt - hea maitse garantii on olemas.
Gianni peakokk on itaallane Francesco Sibio ja pakutakse Itaalia menüüd. Restoranis töötab ka teine itaallane - personalimänedžer Costantino, kes on nõuandjaks nii miljöö loomisel kui ka teenindajate väljaõppel. Costantinol on endal Berliinis Itaalia restoran, Giannis on tema eesmärgiks itaaliapärase miljöö loomine ja teenindajate väljaõpe: alati peaks saalis olema inimene, kes oskab pakkuda, soovitada, kellelt saab küsida. Püütakse olla eriti vastutulelikud ja paindlikud, arvestada klientide soove ja maitseid. Nii ei pea kõik road valmima köögis, vaid viimistlus antakse laua juures. Näiteks carpaccio või salati maitsestamine - köögis tehakse salat valmis, kaste valatakse peale alles laua juures, vastavalt kliendi soovidele.
Kuna kala on Itaalia köögis väga populaarne, siis on Gianniski kalaroogade valik suur. Tavapärasel moel valmistehtud kalaroogasid ei olegi, menüüs on valik kalu ja nende 100 grammi hind. Klient valib kala, valib selle valmistusviisi - praetud, hautatud, aurutatud, keedetud või veel mõnel muul moel, ja saab valida ka lisandi. Hind kujuneb vastavalt kala kaalule. Menüüs on praegu lest, lõhe, mereahven, kammeljas, merikurat. Kui vaja, sõidutatakse toores kala laua juurde, et klient saab selle värskuses isiklikult veenduda.
Tore uudis on värske pasta - suuremas osas pakutakse pastaroogasid kohapeal valminud värskest pastast. Valida saab ka näiteks ravioolide täidist: kui spinatiga sööjale ei sobi, saab neid valmistada ka näiteks brokkoliga - põhimõtteks on kliendi soovidele võimalikult rohkem vastu tulla.
Kohvikupool on lahti hommikul kella poole kaheksast, pakutakse mitmesuguseid hommikusööke alates tavalisest kohvi-saiakesest. Kella 12 alates on kohvikupoolel menüüs lõunaroad. Need on põhimõtteliselt samad mis restoranipoolel, ainult natuke lihtsamad ja seetõttu kiiremini valmivad. Põhiroogade hinnad jäävad kohvikupoolel 110-120 krooni piiresse, pastaroad on 60-75 krooni. Kohvik määratleb ennast kui fashion café - telerist jookseb Fashion TV programm, aga moeüritused jäävad kaugematesse plaanidesse.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.