• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 29.03.06, 13:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgub Eesti parim teenindaja 2006

Homme selgitatakse Viru Keskuses toimuval konkursil välja Eesti parim teenindaja 2006. Samas kuulutatakse välja ka selle aasta Tallinna parim teenindaja.
Tartu parimaks teenindajaks 2006 pärjati 22. märtsil Merle Paap, kellel on Elion Ettevõtetes pea 15 aastane töökogemus.
Finaalvõistlusel näevad nii žürii kui ka publik videoekraanilt eelmistes voorudes läbi mängitud ja hinnatud teenindussituatsioone, samuti peavad võistlejad ennast 1 minuti jooksul tutvustama ning põhjendama, miks just nemad on seda tiitlit väärt.
Rollimängudes hindas žürii teenindaja valmisolekut teenindamiseks (avatud, sõbralik, pilkkontakt), kuulamisoskust (kuulab klienti tähelepanelikult, püüab välja selgitada kliendi probleemi põhjuse), eneseväljendusoskust (selge, korrektne, arusaadav, konkreetne, asjakohane), valmisolekut võtta vastustust (võtab lahendamise enda peale ei lükka vastutst ülemusele; kolleegile, ei süüdista klienti), loovust probleemi lahendamisel (vajadusel reeglite eiramine, lisaväärtuse pakkumine jms), pakutud lahendi kasulikkust kliendile (kas klient sai oodatud teeninduse või isegi enam), pakutud lahendi kasulikkust ettevõttele (kas ettevõte sai materiaalset kasu või kasu kliendisuhte säilimise näol) ning üldmuljet (positiivsus, proaktiivsus).
Eesti parima teenindaja konkursile pääses nii Eesti eelvoorust kui Tallinna ja Tartu konkurssidelt võistlema kokku kaheksa teenindajat. Võistlustulle astuvad iga konkursi kolm parimat. Kuna võistelda võis korraga nii kohalikul kui ka vabariiklikul tasandil, siis Kristine Ventsel Elion Ettevõtetest oli edukas nii Tallinna konkursil kui ka Eesti eelvoorus.
Konkursside eelvoorud toimusid kahe nädala jooksul interneti kodulehel teenindussituatsioonide lahendamisel. Tallinna konkursil osales 96, Tartus 60 ning Eesti parimaks soovis saada 100 teenindusprofessionaali ja -huvilist.
Heateenindus.ee eestvõttel toimub Hea Teeninduse Kuu juba neljandat aastat. Eesti parimat teenindajat valitakse kolmandat, Tartu parimat teenindajat teist ja Tallinna parimat teenindajat esimest aastat. Eelmisel aastal valiti Eesti parimaks teenindajaks tartlanna Kaia Tammekänd Rodeo saloonist, kes nüüdseks töötab Hansapangas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele