• OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,14
  • OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,14
  • 13.04.06, 15:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiirlaevade hooaeg ähvardab halbade jääolude tõttu edasi lükkuda

Helsingi ja Tallinna vahel sõitvate kiirlaevade hooaja algus lükkub Soome lahe jääolude tõttu edasi, vahendab PM Online.
Neljast kiirlaevadega opereerivast laevafirmast kavatseb kolm alustada hooaega 27. aprillil.
Vaid Nordic Jet Line püüab alustada regulaarreisidega juba 19. aprillil.
Firma peaks esmaspäeval teatama, kas laevad lähevad merele või lükkub hooaja algus jääolude tõttu edasi.Algselt kavatses Nordic Jet Line alustada regulaarreise täna.Tallink, Silja Line ja Linda Line alustavad kiirlaevaliiklust 27. aprillil. Juhul kui jää selleks ajaks ära ei sula, jäävad laevad sadamasse.
„Alustame laevaliklusega siis, kui jää ära sulab. Kõik sõltub loodusest,” ütles Tallink Finlandi tegevjuht Keijo Mehtonen.
Mehtoneni sõnul võivad Tallinki kiirlaevad sobivate ilmastikutingimuste korral teha mõne üksiku sõidu ka enne 27. aprilli, kuid regulaarreisidega varem ei alustata.
Praegune olukord on laevafirmade jaoks päris nukker, kuna lihavõtete ajal toimub Helsingi ja Tallinna vahel tavaliselt aktiivne liiklus.
Mehtoneni kinnitusel on Tallinki laevad rahvast täis. Kui jääolud oleksid lubanud kiirlaevadel sõita, siis oleks Tallinna hotellide reisipakette tema hinnangul müüdud paari tuhande võrra enam kui nüüd.
Mingi erilise olukorraga firma tegevjuhi sõnul siiski tegemist pole, kuna kiirlaevade hooaja algus erinebki aastate lõikes.
Varasematel aastatel on katamaraanid ja tiiburid alustanud hooaega juba aprilli alguses, mõnel aastal aga alles mais.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 11:35
Ettevõtete territooriumid peidavad endas palju tuleohutusriske – kuidas neid maandada enne, kui käib päriselt „pauk“?
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele