• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,38%5 953,35
  • DOW 30−0,13%42 786,17
  • Nasdaq 0,66%19 701,37
  • FTSE 1000,22%8 102,72
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,41
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,38%5 953,35
  • DOW 30−0,13%42 786,17
  • Nasdaq 0,66%19 701,37
  • FTSE 1000,22%8 102,72
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,41
  • 18.04.06, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Raudtee ehitab uue peamaja

Eesti Raudtee avalike suhete juht Priit Koff ütles, et ettevõte plaanib uue seitsmekorruselise büroomaja ehitamist, et kolida juhtimiskeskus tänapäevasesse hoonesse ja koondada sinna ka ettevõtte hajali paiknevad osakonnad. "Ühendusvõimalused vanalinnas ei vasta enam meie vajadustele. Peamaja ja juhtimiskeskus on meil praegu Pikal tänaval, lisaks asuvad teenistused Telliskivi ja Tehnika tänaval. Plaan on need kinnistud müüki panna, saadud rahaga võiks osaliselt finantseerida uue hoone ehitamist," lausus ta.
Eesti Raudtee tulud varade müügist võivad olla märkimisväärsed. Ainuüksi Pikal tänaval asuva kuuekorruseline büroohoone müügist võiks ettevõte 1Partner Kinnisvara tegevdirektori Martin Vahter hinnangul teenida üle 120 miljoni krooni.
Koff ei soovinud spekuleerida, kui palju uue büroomaja ehitamine maksma läheb, põhjendades seda ehitushindade kiire muutumisega.
Samuti pole veel selge, kas Eesti Raudtee ehitab büroohoone ise või laseb selle valmis ehitada mõnel arendajal.
"Viimasel juhul võtaksime hoone pikaajalisele rendile. Arendajale oleks see samuti kasulik, sest osa korruseid saaksid nad teistele välja rentida. Meie ei võtaks kogu hoonet," täpsustas ta.
Koff ei osanud öelda, millal ehitusega alustatakse, kuid avaldas lootust, et suve lõpus või sügise hakul võiks sel teemal uusi uudiseid oodata. Ehkki uue hoone ehitamist riigi ja Eesti Raudtee osaniku BRSi vaheline vaidlus otseselt ei mõjuta, tuleks tema hinnangul enne ehitamisega alustamist saada mingi üldine selgus ettevõtte tuleviku kohta.
Aadressil Toompuiestee 35 asuva Eesti Raudtee kinnistu detailplaneering sai Tallinna heakskiidu eelmise aasta aprillis. 28 meetri kõrgune büroohoone peaks saama 176kohalise autoparkla. Hoone arhitektuurikonkursi võitis arhitekt Urmas Lõoke.
Lammutustööd krundil läksid Eesti Raudteele maksma pool miljonit krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:09
Navalis Group Shipbuilding & Offshore: 2024. aasta tulemused – uute võimaluste ja saavutuste aasta
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele