• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 11.08.06, 15:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

GM, DaimlerChrysler ja BMW investeerivad miljard dollarit hübriidautode tootmisesse

USA ja Euroopa autotootjad investeerivad miljard dollarit (12 mld kr), et konkureerida hübriidautode tootmise osas Jaapani tootjaga Toyota.
Bloomberg vahendab, et USA ja Euroopa tootjad GM, DaimlerChrysler ja BMW tahavad koos arendada autot, mis tarbiks vähem kütust.
Luksusautode tootja BMW ühines GMi ja DaimlerChrysleri projektiga eelmise aasta lõpus. Hübriidautode tootmise plaanist teatas GM 2004. aastal.
Toyota alustas hübriidautode välja töötamisega juba kümne aasta eest, 1990.-te aastate algul. Toyota on siiani müünud enam kui 600 000 hübriidautot üle maailma. Ka Eestis on müügil Toyota hübriidautomudel Prius.
Hübriidautode turul teisel kohal olev Honda Motor on neljakordistanud kütusesäästlike automudelite tootmise Jaapanis.

Seotud lood

Uudised
  • 18.06.07, 11:54
DaimlerChrysleri lagunemine edasimüüjaid ei mõjuta
Daimler-Benzist lahku löönud USA autotootja Chrysler kavatseb 2009. aastaks üle Euroopa avada sadakond uut esindust.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele