Daimler-Benzist lahku löönud USA autotootja
Chrysler kavatseb 2009. aastaks üle Euroopa avada sadakond uut esindust.
Suure tõenäosusega ei muutu Chrysleri müügivõrk Euroopas kuigivõrd ka pärast seda, kui Ameerika firma nn lahutus Saksa autotootjast lõplikult ühele poole saab.
Ka Eestis Chryslerit ja selle tütarfirmasid esindav Sil shy;berauto on kinnitanud, et min shy;geid muutusi pole vähemalt lähiajal oodata, kirjutas Postimees.
Samuti kinnitasid Chrysleri juhid eelmisel nädalal, et firma aastapäevad tagasi alanud jõuline turuosa suurendamine Euroopas jätkub.
Euroopas loodab Chrysler edu saavutada ennekõike tütarfirmade Dodge ja Jeep uute, spetsiaalselt Euroopa turule mõeldud mudelite nagu Dodge Caliber või Jeep Compass abil.
Ehkki Chrysleri ära ostnud investeerimisfirma Cer shy;berus Capital Mana shy;ge shy;ment pole veel firmat üle võtnud, on Chrys shy;leri müügijuhi Thomas Hau shy;schi sõnul siiski selge, et laienemine Euroopas jätkub.
Praegu on Ameerika autotootjal siin umbes tuhat edasimüüjat ning lähema kahe aasta jooksul lisandub veel sadakond.
Mingeid muutusi pole oodata ka hulgimüüjate ega importööride ridades, kinnitas Hausch. "Meie jaoks ei muutnud Chrysleri eraldamine Daimler-Benzist midagi või muutis mõne asja koguni lihtsamaks," märkis ta.
Ka mõned Chrysleri edasimüüjad Euroopas on firmade eraldamist otsesõnu tervitanud. Näiteks firma 56 edasimüüjat Hispaanias on optimistlikumad kui kunagi varem, kirjutas uudisteportaal Automotive News.
Seotud lood
USA ja Euroopa autotootjad investeerivad miljard dollarit (12 mld kr), et konkureerida hübriidautode tootmise osas Jaapani tootjaga Toyota.
Autotootja Daimler eitas
ajakirjanduses ilmunud väidet, nagu plaaniks ta töökohti
vähendada ning aktsia hinda tõsta veoautode tootmise
eraldamisega.
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?