• OMX Baltic0,15%301,75
  • OMX Riga0,02%880,09
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius0,11%1 172,34
  • S&P 500−0,5%5 983,25
  • DOW 300,08%43 461,21
  • Nasdaq −1,21%19 286,93
  • FTSE 1000,00%8 658,98
  • Nikkei 225−1,3%38 271,21
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%91,91
  • OMX Baltic0,15%301,75
  • OMX Riga0,02%880,09
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius0,11%1 172,34
  • S&P 500−0,5%5 983,25
  • DOW 300,08%43 461,21
  • Nasdaq −1,21%19 286,93
  • FTSE 1000,00%8 658,98
  • Nikkei 225−1,3%38 271,21
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%91,91
  • 18.06.07, 11:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

DaimlerChrysleri lagunemine edasimüüjaid ei mõjuta

Daimler-Benzist lahku löönud USA autotootja Chrysler kavatseb 2009. aastaks üle Euroopa avada sadakond uut esindust.
Suure tõenäosusega ei muutu Chrysleri müügivõrk Euroopas kuigivõrd ka pärast seda, kui Ameerika firma nn lahutus Saksa autotootjast lõplikult ühele poole saab.
Ka Eestis Chryslerit ja selle tütarfirmasid esindav Sil shy;berauto on kinnitanud, et min shy;geid muutusi pole vähemalt lähiajal oodata, kirjutas Postimees.
Samuti kinnitasid Chrysleri juhid eelmisel nädalal, et firma aastapäevad tagasi alanud jõuline turuosa suurendamine Euroopas jätkub.
Euroopas loodab Chrysler edu saavutada ennekõike tütarfirmade Dodge ja Jeep uute, spetsiaalselt Euroopa turule mõeldud mudelite nagu Dodge Caliber või Jeep Compass abil.
Ehkki Chrysleri ära ostnud investeerimisfirma Cer shy;berus Capital Mana shy;ge shy;ment pole veel firmat üle võtnud, on Chrys shy;leri müügijuhi Thomas Hau shy;schi sõnul siiski selge, et laienemine Euroopas jätkub.
Praegu on Ameerika autotootjal siin umbes tuhat edasimüüjat ning lähema kahe aasta jooksul lisandub veel sadakond.
Mingeid muutusi pole oodata ka hulgimüüjate ega importööride ridades, kinnitas Hausch. "Meie jaoks ei muutnud Chrysleri eraldamine Daimler-Benzist midagi või muutis mõne asja koguni lihtsamaks," märkis ta.
Ka mõned Chrysleri edasimüüjad Euroopas on firmade eraldamist otsesõnu tervitanud. Näiteks firma 56 edasimüüjat Hispaanias on optimistlikumad kui kunagi varem, kirjutas uudisteportaal Automotive News.

Seotud lood

Uudised
  • 11.08.06, 15:59
GM, DaimlerChrysler ja BMW investeerivad miljard dollarit hübriidautode tootmisesse
USA ja Euroopa autotootjad investeerivad miljard dollarit (12 mld kr), et konkureerida hübriidautode tootmise osas Jaapani tootjaga Toyota.
Uudised
  • 21.08.08, 19:07
Daimler eitab veoautode tootmise eraldamist
Autotootja Daimler eitas ajakirjanduses ilmunud väidet, nagu plaaniks ta töökohti vähendada ning aktsia hinda tõsta veoautode tootmise eraldamisega.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.02.25, 11:58
Mihkel Nestor: Eesti energeetikas konkurentsieelist pole ja on küsitav, kas see kunagi tuleb
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele