Tallinki seisukoht on, et riigi nõuded on
põhjendamatud. Nõuete aluseks olnud omaaegne määrus on põhiseadusevastane, mida
on tunnistanud nii Riigikogu, õiguskantsler kui ka majandusministeerium, ütles
Tallinkit esindav vandeadvokaat Toomas Vaher.
Vaheri sõnul on arusaamatu, mida riik esitatud hagiga soovib saavutada. „Nõudel õiguslik alus puudub. Tegemist on asjaga, mis esialgsel hinnangul isegi ei peaks kuuluma tsiviilkohtus läbivaatamisele, sest vaidlus on avalik-õigusliku iseloomuga,” selgitas ta. “Maksude ja muude taoliste rahaliste koormiste kehtestamise õigus on üksnes Riigikogul, mitte ministeeriumil. Peale selle on riik neist nõuetest põhiseadusevastasuse tõttu korra juba loobunud, millest omal ajal kirjutas ka Äripäev,” jätkas Vaher.
Ka küsimuse kokkuleppe võimalikkusest suunas Vaher Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile. „Tallink on teinud konkreetse ettepaneku kohtumiseks, ministeeriumi esindajad kokkusaamisest keeldusid,” ütles Vaher, kelle sõnul on nad esitanud menetluse lõpetamise taotluse.
Seotud lood
Tallinki laevade jääklass võimaldab neil
hakkama saada ilma jäämurdjateta.
Majandusminister Edgar Savisaar muutis oma
meelt ja kaebas septembri alguses Tallink Grupi kohtusse, seoses maksmata
tuletorni- ja jäämurde tasudega ligi 34 miljoni krooni eest.
Kümmekond Tallinki juhtkonda kuuluvat
isikut läbustas ja sigatses kaks nädalat tagasi Silja Line’i Symphonyl, mis oli
teel Helsingist Stockholmi.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.