• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,61
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,61
  • 13.11.06, 13:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kanal 2 püstitas sarjade vaadatavusrekordi

Kanal 2s jooksvat Eesti kalleimat seriaali "Rooma" esilinastust vaatas 189 000 inimest, teatas Kanal 2.
TNS Emor teleauditooriumi mõõdikuuringu andmetel vaatas eelmisel kolmapäeval Kanal 2 ekraanile jõudnud "Rooma" avaosa rekordilised 189 000 inimest. Tegemist on viimase kolme aasta edukaima hankesarja esilinastusega Eestis.
"Rooma" on teleajaloo kõige kallim seriaal, mille esimese hooaja eelarve oli rohkem kui 1,5 miljardit eesti krooni. Hetkel on käimas juba teise hooaja filmivõtted. Seriaali tarbeks rajati antiikse Rooma elusuuruses koopia ja valmistati üle 4 000 ajaloolise kostüümi. Caesari võimuperioodi dramaatilisi sündmuseid kujutava sarja ajaloolise autentsuse eest vastutavad oma ala tippspetsialistid.

Seotud lood

Uudised
  • 03.09.07, 08:15
Kanal 2 võitles end rahamasinaks
Liidripositsiooni haaramine tõi Kanal 2-le eelmisel aastal ligi neli korda suurema kasumi. Raha tõsteti päevapealt ümber TV3st, kes pidi ekstreemse reklaamikäibe kasvu ajal silmitsi seisma kasumi vähenemisega.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele