Liidripositsiooni haaramine tõi Kanal 2-le
eelmisel aastal ligi neli korda suurema kasumi. Raha tõsteti päevapealt ümber
TV3st, kes pidi ekstreemse reklaamikäibe kasvu ajal silmitsi seisma kasumi
vähenemisega.
Kanal 2 suutis üle-eelmise aasta ligi 7miljonilisest kasumist välja võluda 25 miljonit krooni, kirjutab tänane Äripäev. Kusjuures investeeringute suurus oli mõlemal aastal samas suurusjärgus.
"Meediaturul loeb palju vaadatavuse positsioon. Number üks on alati parem olla kui number kaks," põhjendas kasumi kerkimist Kanal 2 peadirektor Urmas Oru.
Paraku sai aga ühe kanali edust teise kanali ebaedu. TV3 juhil Toomas Varal tuli silmitsi seista kuuendikulise kasumi vähenemisega.
"Suur läbilöök tuli eelmise aasta lõpus. Siin ei ole midagi hämada, selle üle me väga rõõmsad olla ei saa. Kanal 2 läks meist neljandas kvartalis mööda ning turg reageeris nii kiiresti, et raha tõsteti päevapealt ümber," ütles Vara.
Pikalt kasumilainel olnud TV3 teenis Kanal 2st ainult ühe miljoni rohkem.
Seotud lood
Kanal 2s jooksvat Eesti kalleimat seriaali
"Rooma" esilinastust vaatas 189 000 inimest, teatas Kanal 2.
Ka sel aastal on Kanal 2 suutnud hoida
juhtpositsiooni Eesti telekanalite seas kirjutab Äripäev.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.