Elion jagas arvuteid. Väidetavalt tasuta ja tuhat tükki. Kogu kampaanias torkas silma üks ere element, mis võlus oma uudsuse ja atraktiivsusega.
Selleks oli välimeedialahendus, kus disainerid läksid pelgast kujundusest oluliselt kaugemale.
Lambipostide küljes olevate raamide sisse ei pistetud tavapärast plakatit vaid mahuline viiest küljest disainitud kuubik. See Lähenemine muutis tavalise igava plakati kõikidest külgedest vaadeldavaks objektiks, hakkas silma, oli arusaadavalt vormistatud ning mis põhiline - kasutas ette antud raamide võimalusi rohkem ära, kui mis iganes plakat.
Vahel ei ole oluline olla rõvedalt vaimukas ja pungestada kalambuuridest paistes sõnumiga. Piisab, kui vaadata olemasolevaid piiranguid uue ja värske pilguga.
Avage silmad ja te näete, et elu on palju enamat kui see, mida olete harjunud nägema.
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”