SEKO pressiesindaja Erik Sandberg ei osanud
veel kahjusumma suurust öelda, kuid see on kindlasti suur summa, mis sõltub
sellest, kuhu uurimine välja viib.
"Kui ametühing on kõik faktid välja selgitanud, otsustame palju kahju hüvitamiseks küsida," ütles Sandberg.
Stockholmis kohtusid eile Rootsi Meremeeste Ametiühingu SEKO ja Tallink/Silja Line esindajad, et arutada 25. oktoobril Silja Symphony pardal asetleidnut.
Tallink/Silja juhtkond vabandas veelkord.
Rootsi Meremeeste Ametiühing rõhutas nõudmist tagada õiglast personalipoliitikat, lähtuda kollektiivkokkulepetest ja vajadust jätkata laevaliiklust ka Rootsi lipu all.
Küsimus mõeldavast kahjutasust vahejuhtumis osalenutele tuleb kõne alla Ametiühingute ja Tallinki/Silja juhtkonna järgnevatel kohtumistel, mis toimub millalgi järgmisel nädalal.
Seotud lood
Rootsi meremeeste ametiühingu SEKO ja
laevafirma Tallink vahel peetud kõnelustel hüvitusnõuete üle pakkus Tallink
firma juhtidega konflikti sattunud ja seeläbi kannatanud Silja Line'i
töötajatele tasuta spaa-külastust.
Anonüümne allikas saatis Rootsi meremeeste
ametühingule kirja, mis kirjeldab Tallinki juhtide käitumist detailselt,
kirjutas Rootsi leht Aftonbladet.
Rootsi ametiühingu väitel on Silja Symphony
pardal laamendajates ära tuntud Tallinki juhatuse esimees Enn Pant, juhatuse
liige Andreas Hunt nind Tallinki Soome juht Keijo Mehtonen, vahendab ETV24.
Tallinki nõukogu esimees Toivo Ninnas peab
arusaamatuks üleskutset, et juhatuse liikmed, kes Silja Symphonyl märatsesid,
peaksid avalikult vabandust paluma.
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.