Tänavu I kvartalis 630 miljoni kroonise
konsolideeritud käibe saavutanud Amserv Grupp müüs 2051 autot, mis oli võrreldes
möödunud aasta sama ajaga 59% rohkem. Müügikäive kasvas 70% ja maksude eelne
kasum 80%.
Amserv Grupi finantsjuhi Hele Hammeri teatel oli grupi maksude eelseks kasumiks 25 miljonit krooni. Müüdi 1715 uut sõidukit, sellest 1115 Toyotat, 376 Opelit, 138 Lexust ja 86 Chevrolet.
Kui kogu Eesti sõiduautode turg kasvas 47%, siis Amserv Grupi ettevõtete müük kasvas 60%. Endiselt jätkub plahvatuslik turukasv ka Lätis. Kogu automüük kasvas I kvartalis võrrelduna eelmise aasta sama ajaga 74%. Seejuures suutsid Amserv Grupi ettevõtted tõsta oma müüki koguni 83%.
Tugeva müügi tulemusena on Amserv Grupi turuosa sõiduautode müügis tõusnud Eestis 11,1% ja Lätis 9,5%ni. Mõlemas riigis on kindel turuliider Toyota, kelle turuosa sõiduautode müügis koos Lexusega moodustab Eestis 15,8% ja Lätis 15,1%.
Amserv Grupi 2006. aasta müügikäive oli 1882 miljonit ja kasum 61,7 miljonit krooni. 2005. aastal teenis Amserv Grupp 1256,2 miljoni kroonise käibe juures 35,8 miljonit krooni kasumit.
Autor: 1706-aripaev
Seotud lood
Amserv Grupi juht Raivo Kütt ütles rekordiliste majandustulemuste kommentaariks, et hüppeline turukasv tuli Lätist.
Amserv Grupi 2007.aasta esimese poolaasta
käive oli 1,3 miljardit krooni, mis on 49% enam kui möödunud aasta samal
perioodil.
Toyota ja Lexuse müüja Amserv Auto teatel
ei ole ettevõte olümpiavõitja Erika Salumäe sponsor, mida ekslikult võib välja
lugeda tänasest SL Õhtulehest, teatas ettevõte.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.