Eesti Telekomi suuromanik TeliaSonera
kavatseb vähendada kaubamärke, kirjutab Soome majandusleht Kauppalehti.
Peamiselt Läänemere regioonis tegutseva ettevõttel on 12 riigis kasutusel kokku 21 kaubamärki, näiteks Norras on neid kolm. Ettevõtte tegevjuhi Anders Igeli sõnul konkreetset otsust kaubamärkide vähendamise kohta veel ei ole, kuid nii suure kaubamärkide arvu vajadust uuritakse. Paneme kaubamärgid rääkima ühest TeliaSonerast, lisas ta. Ettevõtte uus pressijuht Ewa Lagerqvist on vihjanud et loobuda võidakse isegi TeliaSonera nimest.
Ajalehe sõnul on üks põhjus, ehkki Igel ise seda ei kinnita, ettevõtte uuest aastast loodav uus struktuur, mis ei ole enam riigi- vaid tootepõhine. Rahvusvahelised ettevõtted pole päris hästi tajunud, et TeliaSonera on kohal, seda eriti Balti riikides, kus Diil, Elion, Ezys ja Omnitele on paljude kõrvade jaoks võõras. Maailma suurim telefonioperaator on näiteks valinud teise tee. Gigant on ostnud ettevõtteid oma lipu alla.
Seotud lood
Põhjamaade suurim telefonioperaator
TeliaSonera maksis oma tegevjuhile Anders Igelile suurema kasumi ja viie aasta
suurima aktsiahinna tõusu eest eelmise aasta palgale 18% lisa.
Eesti Telekomi suuromanik TeliaSonera
soovib 2006. aasta tugevate majandustulemuste tõttu maksa lisaks
tavadividendidele (1,80 Rootsi krooni aktsia kohta) ka 4,50 krooni erakordseid
dividende.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.