Suurärimees Oliver Kruuda ostusoov on
seltskonnaajakirja Just! ümber meelitanud teisigi huvilisi. Ajakirja ostes saab
uus omanik kaasa ka võidusõiduhobuse.
Ajakirja Just! üks austajaist, suvel oma osaluse maha müünud Indrek Einbergi sõnul oli juba peaaegu kindel, et ajakiri müüakse kolmapäeval Kruudale, kuid tekkis veelgi huvilisi. «Tuli veel minu teada paar ostjat juurde ja siis otsustati, et kui nii palju huvilisi on, siis ehk võiks veel oodata,» märgib ta, kirjutas SL Õhtuleht.
Kruuda pakkus tema sõnul kõvasti üle kahe miljoni krooni ja see olekski katnud enam-vähem need investeeringud, mis kahe aasta jooksul tehtud on.
Ajakirja suuromanik on Rene Meriste.
«Ma arvan, et Kruuda ei teagi, koos ajakirjaga tuleb kaasa ka hobune,» muigab Einberg. «Hobuse saime me bartertehinguga ühe reklaami avaldamise eest ja nii ta meile sattus.»
Einberg kinnitab, et peatoimetaja Anu Saagim on väga tubli. «Mina ka algul mõtlesin, et ta vaid nime poolest müüb, aga minu arvamus sellest daamist muutus kohe kiiresti,» meenutab ta.
Justi! peatoimetaja Anu Saagim ütleb, et tema teada on Kruuda jätkuvalt ajakirja ostmisest huvitatud.
«Minu andmetel küll, kokkusaamised on ju toimunud. Soomlased on ka nüüd veel üllatavalt aktiivset huvi üles näidanud,» ütleb Saagim, kel endal Justis! osalust pole.
«No ma ei tea küll, kuidas seda veel paremaks teha! Kruuda puhul olen ma aru saanud, et tema poleks huvitatud sisu poole pealt sekkumisest. Ta ei viitsi ja teda ei huvita ka,» teab Saagim. «Raske ennustada, kaua omaniketrall veel kesta võib. Suurosanik Meriste on ise niivõrd suur Justi! patrioot ja olen aru saanud, et ka Hans H. Luik on teinud üsna häid pakkumisi, aga siin vist polegi enam küsimus rahas, vaid juba milleski muus.»
Seotud lood
Ärimees Oliver Kruuda ostab
meediaettevõtteid kokku Riigikogu valimiste mõjutamiseks, usub 37 protsenti
aripaev.ee küsitlusele vastanuist.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.