• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,89%39 575,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,89%39 575,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 14.12.06, 11:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Moodne Kodu tegevjuht: ehitusturul valitseb kauboikapitalism

OÜ Moodne Kodu tegevjuhi Jaanus Mugu sõnul valitseb ehitusturul kauboikapitalism ning ehituskvaliteet ei sõltu makstavast hinnast.
Moodne Kodu tooteks on Eesti arhitektide projekteeritud funkstiilis maja, mida tulevikus on kerge laiendada, kirjutas ajakiri Saldo. Jaanus Mugu on ettevõtte omanik ning tänaseks lükkab ta äri koos ettevõtja Hendrik Hindoviga.
"Ettevõtja leib on küll magusam, kui palgatöölise oma, kuid ka jama on palju. Ehitusturul valitseb kauboikapitalism. Ehituskvaliteet ei sõltu sugugi makstavast hinnast. Kruntide hinnatõus on vähendanud klientide arvu, kuid mitte nende nõudlikkust," märkis Mugu.
Tema sõnul on korralik ehitusmaterjal defitsiitne. "Uskumatu, kuid eriti raske on korraliku ehituspuiduga. Keegi ei ole kuulnud sõna kvaliteedisertifikaat," loetles Mugu probleeme.

Seotud lood

Uudised
  • 28.11.07, 14:20
Väikearendaja tahab pankrotti
Väike kinnisvaraarendaja OÜ Moodne Kodu Arendus on Harju Maakohtule esitanud avalduse kuulutada välja ettevõtte pankrot.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele