Tallinna Kaubamaja üks suuromanikke Jüri
Käo plaanib Tallinna Kaubamaja vahendusel autosid müüma hakata lisaks Eestile ka
Lätis ja Leedus.
Kui suur summa on kavas autokaubandusse investeerida, selgub Käo sõnul tuleva aasta esimese kvartali jooksul.
Samuti märkis ärimees, et plaanis on pakkuma hakata ka teisi marke, kuid milliseid täpsemalt, ta öelda ei soovinud."Autod on samasugune jaekaup nagu ülikonnad," lisas Käo.
Tallinna Kaubamajal on 240 000 püsiklienti ning turgu on. Tema sõnul on ka autode puhul kavas rakendada kõiki müügi edendamise meetodeid, sealhulgas näiteks sooduspakkumisi järelmaksu ja liisingu puhul. Kuigi täpseid liisingupakkumise võimalusi pole Käo sõnul veel arutatud.
Käo sõnul autosalonge kaubamaja juurde siiski ei tule. Müügitööd hakkavad tema sõnul ajama edasi autofirmad.
Aripaev.ee küsimusele peale, kas Kia autode müüma hakkamine on naasmine vana armastuse juurde, hakkas Käo naerma. "Jah, tõesti, ka 90ndate alguses tõin Venemaalt Eestisse Žigulisid, müüsime aastas 4500 autot," kommenteeris Käo.
Seotud lood
Ärimees ja paadunud meresõitja Jüri Käo
plaanib kaatri vahetada purjeka vastu.
Eesti Raudtee riigile tagasi müünud Baltic
Rail Service'i (BRS) omanikeringi kuuluv Jüri Käo ütles intervjuus Eesti
Päevalehele, et viib Eesti Raudtee müügist saadava raha kasiinosse.
Tallinna Kaubamaja on otsustanud siseneda
autode müügi- ja teenindusturule, teatas firma börsile.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.