• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,35%34 377,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,35%34 377,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 19.12.06, 08:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reiljan rendib eraisikult luksusautot Volkswagen Phaeton

Rahvaliidu esimees Villu Reiljan vurab ringi luksusliku Volkswagen Phaetoniga. Reiljani sõnul on see eraisikult renditud auto, mille omanikku ta ei avalikusta.
«See ei ole ei Rahvaliidu auto ega ka minu auto, see on hoopis rendiauto,» selgitas Rahvaliidu esimees SLÕhtulehele, kuidas luksussõiduk tema istumise alla sattus.
«Ei, see pole liisitud,» tõrjus ta, «sest kui ma rendin ühe inimese käest, siis see pole ju liising. See on ühe teise mehe, eraisiku auto, kelle käest mina seda rendin.»
Reiljan ei soovinud öelda, kes auto tegelik omanik on. «Saladus see küll pole. Ja küll see omanik ise ütleb, kui tahab. Ja mida see auto teid segab?» uuris ta.
Ka seda, kui palju ta sõiduki eest omanikule kuus renti maksab, ei soovinud poliitik öelda. «See on meil kokkuleppel olemas ja seda ma arutan ikka omanikuga, mitte teiega.»
Saksa Auto kodulehel avaldatud hinnakirjas algavad VW Phaetoni hinnad 900 000 kroonist ja tipnevad kalleima, koguni üle 1 400 000 krooni maksva mudeliga.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele