Rahvaliidu esimees Villu Reiljan vurab
ringi luksusliku Volkswagen Phaetoniga. Reiljani sõnul on see eraisikult
renditud auto, mille omanikku ta ei avalikusta.
«See ei ole ei Rahvaliidu auto ega ka minu auto, see on hoopis rendiauto,» selgitas Rahvaliidu esimees SLÕhtulehele, kuidas luksussõiduk tema istumise alla sattus.
«Ei, see pole liisitud,» tõrjus ta, «sest kui ma rendin ühe inimese käest, siis see pole ju liising. See on ühe teise mehe, eraisiku auto, kelle käest mina seda rendin.»
Reiljan ei soovinud öelda, kes auto tegelik omanik on. «Saladus see küll pole. Ja küll see omanik ise ütleb, kui tahab. Ja mida see auto teid segab?» uuris ta.
Ka seda, kui palju ta sõiduki eest omanikule kuus renti maksab, ei soovinud poliitik öelda. «See on meil kokkuleppel olemas ja seda ma arutan ikka omanikuga, mitte teiega.»
Saksa Auto kodulehel avaldatud hinnakirjas algavad VW Phaetoni hinnad 900 000 kroonist ja tipnevad kalleima, koguni üle 1 400 000 krooni maksva mudeliga.
Seotud lood
Endine keskkonnaminister, Rahvaliidu
esimees Villu Reiljan rendib üle miljoni krooni maksvat Volkswagen Phaetonit
jahilaskja Hannes Kuusmikult, rendisummat keeldus eksminister
avalikustamast.
Erakonna seaduse järgi ei tohi erakond
vastu võtta anonüümset ega varjatud annetust.
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.