Ühistranspordifirma AS GoBus on hädas
probleemsete bussijuhtidega, enamasti heidetakse juhtidele ette ebaviisakat
käitumist reisijate suhtes.
ASi GoBus logistik Riho Pindmaa ütles, et selle aasta 1. jaanuaril Tartu linnaliine teenindama asunud firma on olukorras, kus igal kuul tuleb vähemalt kümmet bussijuhti karistada.
Pindmaa sõnul on karistuseks noomitus või kuupreemiast ilma jätmine. Preemia suurus võib ulatuda 3000 kroonini, vahendas postimees.ee raadiot Sun FM.
Logistiku jutu järgi on tegemist ühe kindla seltskonnaga, kellega on alatasa probleeme. Samas on firmas mitu bussijuhti, kes teevad seda tööd juba 20-30 aastat ja kelle vastu pole kaebusi esitatud.
Pindmaa tunnistas, et kuna firmal on Tartu linnaliinide teenindamiseks 10 juhti puudu, siis teevad olemasolevad 126 bussijuhti sageli ületunde.
Tema väitel on tööinspektsioon teinud GoBusile ka märkusi, et ületunde tehakse liiga palju, kuid häid juhte olevat väga raske leida.
Peamine põhjus, miks ei taheta bussijuhiks tulla, olevat väike palk.
Seotud lood
Valga maavalitsus kuulutas välja riigihanke
"Avalik liinivedu Valga maakonna III liinigrupi bussiliinidel" võitja.
Kui neli valda ja maavalitsus ei ole nõus
bussifirmat GoBus Tallinn-Kihelkonna-Kuressaare bussiliini käigushoidmiseks
rahaliselt toetama, lüheneb selle marsruut mõne kuu pärast tunduvalt.
Kõik teadsid Helenet (42) kui sooja ja elava iseloomuga edukat naist. Tööl olles oli ta asjalik ning kodus tegeles laste ja majapidamisega. Õhtuti premeeris ta end tihti pokaali veiniga, et igapäevaseid muresid vaigistada ja stressi leevendada. Viimasel ajal vaevles ta aga unetuse käes ja ka lähedaste sõnul hakkas ta oma sära kaotama. Enese teadmata viis pidev veinitamine naise sügavamale alkoholi lõksu ja õhtusest lõõgastusrituaalist sai hoopis uneprobleemide põhjustaja. Helene jagab oma lugu, kuidas ta sõltuvusest vabanes ja enda elus uue lehekülje keeras.