Tallink sõlmis reisilaeva Meloodia
prahilepingu Balearia kaubamärgi all tegutseva Hispaania ettevõttega Eurolineas
Maritimas, teatas firma börsile.
AS Tallink Grupp sõlmis 27. detsembril lepingu Balearia kaubamärgi all tegutseva Hispaania ettevõttega Eurolineas Maritimas S.A. reisilaeva Meloodia prahtimiseks Vahemere laevaliinile vähemalt kümneks kuuks alates jaanuari algusest.
Meloodia prahtimine on osa Tallinki uuest Tallinn-Helsingi laevaliini puudutavast strateegiast, kus seoses kevadel üle antava uue generatsiooni kiire reisilaeva Star saabumisega leitakse osadele alustele uusi rakendusvõimalusi. Tallinn- Helsingi laevaliinil on sihiks laevapargi uuendamine, juba teenindab reisijaid uhiuus kruiisilaev Galaxy ning kevadel ootame liinile Stari. Seni liinil opereerinud alustele leiame uusi rakendusi, mis optimeeriksid laevastiku kasutamist vastavalt turumahtudele ning oleksid ettevõttele ka majanduslikult tulusad, mida antud leping kahtlemata on.
Meloodia lõpetab reisijate teenindamise Tallinn-Helsingi liinil 31. detsembril 2006, sama graafiku võtab alates 10.
jaanuarist ajutiselt kuni Star`i saabumiseni üle reisilaev Vana Tallinn. 1.-9. jaanuarini kompenseerib Meloodialahkumisest tingitud võimsuste vähenemist kiirlaev AutoExpress 2.
AS-ile Tallink Grupp kuuluv reisilaev Meloodia on ehitatud 1979. aastal ning alus võtab korraga peale kuni 1600 reisijat ja 1190 liinimeetrit sõidukeid.
Seotud lood
Tallink suunab Paldiski-Kapellskäri liini
reisijad ajutiselt, jaanuarist kuni aprillini 2007 ümber Tallinn-Stockholm liini
reisidele, teatas firma.
AS-i Tallink Grupp nõukogu teeb
aktsionäridele ettepaneku suurendada aktsiaseltsi aktsiakapitali fondiemissiooni
teel.
Tallink Grupi nõukogu teeb ettepaneku
kasumi arvelt aktsionäridele dividende mitte maksta.
AS Tallink Grupp nõukogu teeb AS-i Tallink Grupp ja
temaga ühte kontserni kuuluvate ettevõtjate
juhtivtöötajate motiveerimiseks ettepaneku anda nõukogule volitused väljastada
aktsiaoptsioone.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.