• OMX Baltic1,02%299,07
  • OMX Riga0,28%864,91
  • OMX Tallinn1,37%1 937,02
  • OMX Vilnius2,34%1 150,29
  • S&P 500−1,57%4 982,77
  • DOW 30−0,84%37 645,59
  • Nasdaq −2,15%15 267,91
  • FTSE 1002,71%7 910,53
  • Nikkei 225−3,54%31 843,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94,41
  • OMX Baltic1,02%299,07
  • OMX Riga0,28%864,91
  • OMX Tallinn1,37%1 937,02
  • OMX Vilnius2,34%1 150,29
  • S&P 500−1,57%4 982,77
  • DOW 30−0,84%37 645,59
  • Nasdaq −2,15%15 267,91
  • FTSE 1002,71%7 910,53
  • Nikkei 225−3,54%31 843,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94,41
  • 31.12.06, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Copterline nõuab valmistajatehaselt hiigelhüvitist

Copterline nõuab USA kohtus mullu 10.augustil Tallinna lahel alla kukkunud Sikorsky kopteriõnnetuse eest kopteri tootjalt 60 miljoni dollari ehk 780 miljoni krooni suurust hüvitist.
Copterline'i nõude põhjendusteks on Sikorsky poolne garantiitingimuste rikkumine ja jõhker hoolimatus, vahendab Eesti Päevaleht Helsinkin Sanomat.
Copterline on veendunud, et Sikorsky teadis või oleks pidanud teadma S-76 tüüpi kopteri pearootori servo probleemidest.
Copterline´is usutakse, et servo kolvipea küljest irdunud plastmassitükid ummistasid servo, misjärel muutus kopter juhitamatuks. Sellise klassi lennusõidukid peaksid olema ehitatud aga nii, et ühe tüki purunemine ei tohiks viia terve sõiduki hävimisele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele