Majandus- ja kommunikatsioonimister Edgar
Savisaar oli äsja lõppenud pressikonverentsil kindel, et raudteed ei müüda
uuesti maha.
"Ei usu, et keegi Eesti poliitikutest oleks enesetapja, seda võivad mõelda ajakirjanikud, usun et poliitikud on kainelt mõtlejad," vastas minister ajakirjanike küsimusele, kas peale valimisi võidakse raudtee uuesti maha müüa.
"Tehtud vigadest õpitakse, oleme ise kritiseerinud neid dokumente, millega Eesti raudtee maha müüdi, usume, et nendel lepingutel, mis sõlmiti, on parem tulevik," kommenteeris Savisaar."
Kantsler Maarika Priske sõnul on neil helesinine unistus, et kogu raudtee infrastruktuur kuuluks riigile, viidates asjaolule, et osa rongirööbastest on veel Edelaraudtee omandis.
Täna lahkus BRS Eesti Raudtee omanikeringist, lõpetati ka nõustamine. BRS-poolsed nõukogu liikmed lahkusid, kirjutati alla 2004./2005. majandusaasta aruanne ja lõpetati kohtuvaidlused.
Täna kell 15.00 toimub majandus- ja kommunikatsioonimüsteeriumis esimene uue Eesti Raudtee nõukogu nõupidamine, kus arutatakse meeskonna moodustamist, eelarve kinnitamist ja analüüsitakse äriplaani ja struktuuri.
Uus juhtkond on tõenäoliselt neljaliikmeline.
Uus eelarve on arutuse all, kuna riigi pool ei olnud rahul vana plaaniga, kuhu oli sisse kirjutatud näiteks 20 miljonit krooni nõustamistasusid BRSile.
Seotud lood
Eesti Raudtee uueks juhiks tõusva Kaido
Simmermanni sõnul läheb kinnisvara müügist saadud tulu eelarve täitmiseks.
Eesti Raudtee uus nõukogu kinnitas
neljaliikmelise firma juhatuse ja valis juhatuse esimeheks Kaido Simmermanni.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.