• OMX Baltic1,25%294,32
  • OMX Riga1,32%888,34
  • OMX Tallinn0,07%1 876,84
  • OMX Vilnius1,93%1 141,74
  • S&P 5001,12%5 842,63
  • DOW 301,14%43 006,59
  • Nasdaq 1,46%18 552,73
  • FTSE 100−1,02%8 666,5
  • Nikkei 2250,77%37 704,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,55
  • OMX Baltic1,25%294,32
  • OMX Riga1,32%888,34
  • OMX Tallinn0,07%1 876,84
  • OMX Vilnius1,93%1 141,74
  • S&P 5001,12%5 842,63
  • DOW 301,14%43 006,59
  • Nasdaq 1,46%18 552,73
  • FTSE 100−1,02%8 666,5
  • Nikkei 2250,77%37 704,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,55
  • 19.01.07, 08:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamipausid teles võivad veelgi pikeneda

Eesti televaatajaid häirivad eratelekanalite pikad reklaamipausid võivad tulevikus veelgi pikemateks venida, sest Euroopa Liit tahab telereklaami näitamise reegleid liberaliseerida.
Postimehe tarbijaportaali Tarbija24 kaebusteraamatus kurtis Kanal 2 vaataja, et tema arvutuste põhjal näidatakse tunnis keskmiselt 19 minutit reklaami.
Vabakutseline Märt Peet rääkis, et reklaamide meeletu hulk segab keskendumist ja paneb vihastudes kanalit vahetama. «Vaatan ka Saksa, Vene ja Soome kanaleid – mitte kusagil pole reklaame sellisel määratul hulgal nagu meie Kanal 2s ja TV 3s,» ütles ta.
Samas võivad euroliidu regulatsiooni mõjul reklaami näitamise reeglid lähiaastail ka Eestis veelgi leebemaks muutuda.
Kultuuriministeeriumi levitalituse spetsialist Helin Pertelson kinnitas, et Euroopa Komisjon ja paljud liikmesriigid soovivad telereklaami reegleid lihtsustada.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele