Eesti televaatajaid häirivad
eratelekanalite pikad reklaamipausid võivad tulevikus veelgi pikemateks venida,
sest Euroopa Liit tahab telereklaami näitamise reegleid liberaliseerida.
Postimehe tarbijaportaali Tarbija24 kaebusteraamatus kurtis Kanal 2 vaataja, et tema arvutuste põhjal näidatakse tunnis keskmiselt 19 minutit reklaami.
Vabakutseline Märt Peet rääkis, et reklaamide meeletu hulk segab keskendumist ja paneb vihastudes kanalit vahetama. «Vaatan ka Saksa, Vene ja Soome kanaleid – mitte kusagil pole reklaame sellisel määratul hulgal nagu meie Kanal 2s ja TV 3s,» ütles ta.
Samas võivad euroliidu regulatsiooni mõjul reklaami näitamise reeglid lähiaastail ka Eestis veelgi leebemaks muutuda.
Kultuuriministeeriumi levitalituse spetsialist Helin Pertelson kinnitas, et Euroopa Komisjon ja paljud liikmesriigid soovivad telereklaami reegleid lihtsustada.