• OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5000,00%5 842,91
  • DOW 300,00%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,82%8 268,9
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,13
  • OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5000,00%5 842,91
  • DOW 300,00%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,82%8 268,9
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,13
  • 22.05.07, 11:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peaauhind - HIV-positiivne!

Sotsiaalreklaamiga kipub paljudel olema tunne, et ainus võimalus sõnum õigesse kohta kohale viia on šokk. Sestap on ka suur osa sotsiaalreklaame pisarakiskujad või okseleajajad.
"Võib-olla mängib siin rolli ka reklaamiinimeste soov end välja elada. Sageli ei taha reklaamijad mõistetamatutel põhjustel oma kampaanias isegi negatiivseid sõnu "ei" või "pole" kasutada. Mis iganes on põhjuseks, tagajärg on paljude vankumatu usk sellesse, et sotsiaalreklaam peab mängima just nimelt hirmu-, süü- ja kahjutunde nootidel," märkis tänases Äripäevas reklaamiagentuuri Kala Ruudus loovjuht Kent Raju.
Seda rõõmustavam on tema sõnul näha hoopis julgelt positiivse välimusega HIVi ennetuskampaaniat. "Just seesama roosa auhinnamäng, mis telerist, tänavailt ja internetist lõbusal toonil endaga tutvuma kutsub. Stilistika on pildis ja tekstides aga ometi väga peenelt välja mängitud. Tekstid on kirjutatud vabas ning vaheldusrikkas vormis. Hoolimata näivast särast, on kampaania taga midagi nii tõsist, et selle ütlemine lõbusal häälel silma pilgutades omamoodi peletavaks muutub. Ja veelgi tõsisemalt mõtlema paneb," lisas ta.
Raju sõnul tasuks selle kampaania järel uuring teha ja võrrelda seda mõne varasemaga. Tulemused võiksid tema arvates Eesti sotsiaalreklaami maastikku muuta küll.

Seotud lood

Uudised
  • 19.01.07, 08:32
Reklaamipausid teles võivad veelgi pikeneda
Eesti televaatajaid häirivad eratelekanalite pikad reklaamipausid võivad tulevikus veelgi pikemateks venida, sest Euroopa Liit tahab telereklaami näitamise reegleid liberaliseerida.
Uudised
  • 30.10.06, 14:15
Reklaamiuurija: Tartu uue õlle kampaania ebaõnnestus
Reklaamiuurija Merit Karise peab Tartu uue, nn protestiõlle Cuba lansseerimiskampaaniat ebaõnnestunuks.
Uudised
  • 09.03.07, 16:27
Pildid reklaamikonkursilt Kuldmuna 2007
Eile jagati Tartus eelmise aasta parimate reklaamide eest auhindu. Parimad tegijad on fotodele jäädvustanud Kontuur LB OÜ disainer Tarmo Talvik.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele