Ettevõtted peavad arvestama suurema
turunduseelarvega, kuna reklaamihinnad kasvavad kuni 30%.
Kõige enam kasvasid tele- ja internetireklaami hinnad. Media House arendusjuhi Hanno Kindeli hinnangul kallines eelmise aastaga võrreldes telereklaami hinnakiri keskmiselt 25-30% ja välimeedia maksumus 15%.
BBDO Zavod tegevjuht Marek Reinaasi sõnul suurenevad turunduseelarved igal aastal ja 2007 pole seetõttu erandlik. Reinaasi sõnul on ettevõtte käive ja turunduseelarve üldjuhul juba seotud ja turunduseelarve moodustab protsendi käibest. Reinaasi sõnul on ettevõtted mõistnud, et turundus ja kommunikatsioon on keerulisem, kuna tarbijakäitumine on muutunud ja tehnoloogia areneb. "Enam ei saa eelmise aasta plaani kopeerida, vaid tehakse kolme aasta strateegilisi turundusplaane," sõnas Reinaas. "Ülesanded on muutunud raskemaks," lisas Reinaas. "Praegu räägitakse eesmärkides juba protsendipunkidest."
Loe pikemalt homsest Äripäeva turunduse rubriigist.
Seotud lood
Juuste hõrenemine ja kiilanemine tekitab pidevalt stressi? 14aastase kogemusega juuksespetsialist annab nõu juuste efektiivseks taastamiseks ning ka juuste siirdamise eel- ja järelhoolduseks.