• OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,16%38 412,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,03
  • OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,16%38 412,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,03
  • 22.01.07, 08:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turistid hindavad Eesti liha- ja piimatooteid

Konjunktuuriinstituudi korraldatud küsitlusest Eestit külastanud turistide seas ilmneb, et 90 protsenti väliskülalistest jäi Eestis toiduga rahule.
Küsitluse järgi pidasid paljud turistid Eesti toitu heaks ja maitsvaks, selle kirjeldamiseks kasutati ka väljendeid "tavaline", "lihtne", "rammus", "talupoeglik", "toitev" ja "odav", kirjutas Eesti Päevaleht Online.
Samas ei osatud täpselt öelda, mis on Eesti toit. Konkreetsetest toitudest oskasid turistid esile tõsta Eesti pasteeti, lihapalle, kotlette, lisaks suitsuliha, pelmeene, karbonaadi, vorsti ja sinki ning verivorsti. Põhjamaalased hindasid enim liharoogi, Venemaalt pärit turistide lemmikuks olid aga piimatooted.
Konjunktuuriinstituudi direktori Marje Josingu sõnul peaksime julgemalt oma roogasid pakkuma ja Eesti köögi menüüs eraldi välja tooma, et ei tekiks olukorda, kus näiteks hispaanlane tuleb Eestisse kohalikku toitu sööma, talle pakutakse aga kahvatut Hispaania kööki.

Seotud lood

Uudised
  • 16.12.06, 13:43
Eesti toidu kokaraamat läks miljon krooni maksma
Riikliku programmi “Eesti toit” esimene tegevusaasta läks maksma 20 miljonit krooni.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele