Dive'i korraldatavast igakuisest
valdkonnauuringust selgub, et teenindajad tunnevad pakutavaid teenuseid ja
müüdavaid tooteid, ent neil puuduvad oskused või tahtmine selgitada välja
kliendi vajadusi ning sellest tulenevalt ka pakkuda kliendile sobivaimat
lahendust.
"Kui öelda pangatöötajale, et soov on hoiustada väike summa raha, alustavad tellerid enamasti soravalt erinevate raha hoiustamise võimaluste tutvustamist, selle asemel, et küsida kliendilt algatuseks mõned küsimused, nagu kui suurt summat ning mis ajaks hoiustada soovitakse," märkis Dive Service Quality Development OÜ konsultant Kerli Soosaar Äripäevas.
Uuring tõi Soosare sõnul välja, et teenindajad kipuvad kogu suhtlust ära jätma, otsides endale meelepärasemaid tegevusi nagu näiteks toodete korrastamine riiulitel või pooleli oleva töö lõpetamine arvutis, eirates sisenevaid kliente või tekkivat järjekorda ning lootes, et ebameeldiva töö teeb ära kolleeg või klient leiab lahenduse iseseisvalt.
Seotud lood
Eesti investorid on oodatud mitme põneva riigi kinnisvaraturule – ka Dubaisse. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annavad arendajatele põhjust rõõmustamiseks.