• OMX Baltic0,12%281,77
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn0,32%1 774,69
  • OMX Vilnius0,4%1 105,49
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,65%8 255,22
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,51
  • OMX Baltic0,12%281,77
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn0,32%1 774,69
  • OMX Vilnius0,4%1 105,49
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,65%8 255,22
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,51
  • 29.01.07, 16:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Evelin Ilves nimetatakse SOS lasteküla patrooniks

President Toomas Hendrik Ilvese abikaasa Evelin Ilves andis nõusoleku asuda Keila SOS lasteküla patrooniks.
Aegade jooksul on välja kujunenud traditsioon, et ametis oleva presidendi abikaasa on SOS Lasteküla patroon. Selle tava aitas luua proua Helle Meri, keda seob SOS Lastekülaga tänaseni pikaajaline sõprus, kirjutas SL Õhtuleht.
Patrooni peamiseks rolliks on algatada ja toetada ettevõtmisi, mille eesmärk on laste sotsiaalne abistamine, vanemliku hoolitsuseta lastele suunatud heategevus, samuti peremudeli juurutamine Eesti laste hoolekandes.
Evelin Ilves külastas Keila SOS lasteküla esimest korda 12. detsembril 2006 koos Ukraina presidendi abikaasa Kateryna Juštšenkoga. Külaskäik leidis aset Ukraina president Viktor Juštšenko ja tema abikaasa Eesti riigivisiidi ajal.
Keila SOS Lasteküla pakub peremudelil põhineva süsteemi alusel turvalist kodu vanemliku hoolitsuseta jäänud lastele. Lasteküla on koduks ligi 70 lapsele, kes elavad peremajades. Igas majas elab koos SOS-emaga viis kuni seitse last ning bioloogilised õed-vennad kasvavad alati koos.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele