“Maksa kaardiga!” meelitab kaardikeskuse
siiliga reklaam kauplustes pangakaarte käiku laskma, kuid kahjuks ei pruugi see
sageli õnnestuda.
Tihtilugu on kaardiga maksmisel probleeme Seppälä, Selveri ja Rimi kauplustes, jänni jääb ka Tallinna kaubamaja toidumaailmas, samuti kurdetakse Neste bensiinijaama üle, kirjutas Eesti Päevaleht.
Kaupmeeste ja pankade andmetel peitub põhjus kas kulunud ja kriimustatud magnetribas või piisavalt hooldamata ja vanades müügiterminalides.
“Kui kaardiga ei õnnestu maksta, kuid näiteks sularahaautomaadis kaart töötab, ei pruugi viga olla kaardis, vaid hoopis makseterminalis,” märgib Hansapanga pangakaartide osakonna juhataja Kersti Loo. “Terminalid vajavad töökorras olemiseks reeglipärast hoolitsust ja puhastust ning magnetriba lugemine võib olla häiritud seetõttu, et kaardiandmete lugeja on määrdunud.”
Seotud lood
Uuel aastal jõustuv vilepuhuja kaitse seadus hakkab töötajaid, aktsionäre ja kliente ettevõtte väärkäitumisel kaitsma, kuid siiani valitseb segadus teavituste sisuga ning valesti teavitamisel võib rikkuda ärisaladust.