• OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,44
  • OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,44
  • 31.01.07, 16:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiilside hinnad hakkavad tõusma

Samal ajal, kui Soomes juba tõstetakse kõnehindu, mõtlevad Eesti operaatorfirmad välja uusi ja senisest kallimaid pakette.
Varsti kuulutatakse mõttetuks luuseriks igaüks, kes kasutab mobiiltelefoni vaid odava hinnaga rääkimiseks, mitte aga näiteks internetis surfamiseks ja kulukateks televisiooniseanssideks, kirjutas Ärileht.
Esimese märgi, et numbriliikumisega kaasnenud odavate mobiilkõnede ajajärk lõppeb, andsid soomlased. Põhjanaabrite mobiilsidefirmad on asunud hoogsalt hindu tõstma, et kosutada turuvõitluses kõhnunud eelarveid.
Näiteks kahekordistas Sonera kõnealustustasu, samuti võtavad Soome mobiilsidefirmad kõneaega arvestades aluseks minuti, mitte sekundi.

Seotud lood

Uudised
  • 12.01.07, 10:01
Iga neljas tsiviilkohtusse esitatud hagi on mobiilifirma võlanõue
Maksekäsu kiirmenetluse rakendumine võimaldab kohtutel nõuetega hakkama saada.
Uudised
  • 21.02.07, 11:19
Rahvusvaheliste kõnede hinnad võivad langeda
Eurooplased maksavad mobiiltelefoni kasutamise eest igal aastal 54 miljardit krooni liiga palju.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele