Samal ajal, kui Soomes juba tõstetakse
kõnehindu, mõtlevad Eesti operaatorfirmad välja uusi ja senisest kallimaid
pakette.
Varsti kuulutatakse mõttetuks luuseriks igaüks, kes kasutab mobiiltelefoni vaid odava hinnaga rääkimiseks, mitte aga näiteks internetis surfamiseks ja kulukateks televisiooniseanssideks, kirjutas Ärileht.
Esimese märgi, et numbriliikumisega kaasnenud odavate mobiilkõnede ajajärk lõppeb, andsid soomlased. Põhjanaabrite mobiilsidefirmad on asunud hoogsalt hindu tõstma, et kosutada turuvõitluses kõhnunud eelarveid.
Näiteks kahekordistas Sonera kõnealustustasu, samuti võtavad Soome mobiilsidefirmad kõneaega arvestades aluseks minuti, mitte sekundi.
Seotud lood
Maksekäsu kiirmenetluse rakendumine
võimaldab kohtutel nõuetega hakkama saada.
Eurooplased maksavad mobiiltelefoni
kasutamise eest igal aastal 54 miljardit krooni liiga palju.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.