Kütuste jaemüügiettevõte Alexela Oil
teatas, et ettevõtte on võitnud peale Uno X operatsioonide omandamist mitmeid
suurkliente, sest autojuhid ei soovi seista pikkades hamburgeri järjekordades.
Alexela Oili tegevjuhi Ain Kuusiku sõnul ei häbene nemad öelda, et Alexela on kütuse jaemüügiettevõte, mille eesmärk on müüa klientidele bensiini, mitte hamburgerit. „Oleme 2006 aasta jooksul võitnud turgu paljuski just sellega, et autojuhid ei taha seista pikkades hamburgeri järjekordades. Tankimine ei ole meelelahutus, kuigi kindlasti on ka teisi arvamusi,” ütles Kuusik.
Tema sõnul on Alexelal ajalooliselt mitmeid teenindusjaamu eeskätt väljaspool Tallinnat, kus on ka võimalik keha kinnitada, kuid see on pigem eilne päev. „Me näeme, et inimene hindab järjest enam aega. Uno X jaeketi ostmine oli väga õige samm, müük on kasvanud kiiremini kui prognoosisime,” sõnas Kuusik.
Alexela omandas Hydro Texaco Baltimaade kütuse jaemüügi operatsioonid möödunud aasta kevadel. Kokku on Alexelal Eestis 58 tanklat.
Müüdud kütuseliitrite hulk kasvas poole aastaga, mis Alexela ja Uno X on koos saanud tegutseda, 10%.
Seotud lood
Eelmisel aastal suurenes Statoilis
toidupakkumise müügimaht üle 50 protsendi.
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.