5. veebruaril allkirjastasid AS Ajakirjade
Kirjastuse tegevjuht Ain Lausmaa ja Foodmarketing OÜ juhataja Hanne Paljak
lepingu, mille kohaselt omandas Ajakirjade Kirjastus Eesti suurima toiduajakirja
Oma Maitse.
Ajakiri Oma Maitse jätkub ilmumist oma tavapärase graafiku järgi ning esimene number Ajakirjade Kirjastuse all ilmub juba märtsikuus. Samuti jääb ajakirja peatoimetajaks endiselt Tiina Kruus, teatas ettevõte. Kõik tellimused jäävad kehtima ka peale kõnealust tehingut ning vormistatakse automaatselt ümber Ajakirjade Kirjastust teenindava Expressposti alla.
Ajakirjade Kirjastuse tegevjuhi Ain Lausmaa sõnul oli Oma Maitse ostu ajendiks soov siseneda toiduajakirjade sektorisse, mis on üheks Ajakirjade Kirjastuse strateegiliseks valdkonnaks. “Hindan ajakirja positsiooni turul väga heaks, kuna tal on kindel nišš ning suur lugejaskond”, ütles Lausmaa. Lausmaa hinnangul on Oma Maitse näol tegemist huvitava ja mitmekülgse ajakirjaga, mis pakub lugemist ja ideid nii vähe- kui paljunõudlikele toiduvalmistajatele.
Ajakirja Oma Maitse idee looja ja asutaja Hanne Paljaku sõnul sai ta kvaliteetse toiduajakirja käivitamise näol teostada ühe kauaaegse unistuse ning tal on hea meel, et ajakiri on pälvinud tuhandete lugejate poolehoiu. “Tahtsin pakkuda sellist ajakirja, mis pööraks tähelepanu kõigile tuhandele võimalusele, mida toidumaailm pakub ja mis oleks lugejaile selgelt praktilise väärtusega”, ütles Hanne Paljak. Paljak sõnas, et ajakirja müümine on talle emotsionaalselt raske, kuid otsus oli igati kaalutletud ning läbirääkimiste protsess kestis üle poole aasta.
Seotud lood
Toiduajakirja Oma Maitse ASile Ajakirjade
Kirjastus müünud Hanne Paljak ütles aripaev.ee-le, et sai oma ajakirja eest
väärikat tasu.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.