Vabakutseline ajakirjanik Kati Murutar on
andnud Oliver Kruudale nõuandeid ajakirjanike värbamisel, kuid palgaline värbaja
ta enda sõnul siiski ei ole.
Murutar eitab kuuldusi, nagu tegutseks ta Oliver Kruuda meediaväljaannete ajakirjanike värbajana.
Siiski möönis Murutar, et ta on ettevõtjale nõu andnud, milliseid ajakirjanikke palgata. "Olen loetlenud talle nimesid. Läheksin ise Oliveri teenistusse, aga mulle sobib vabakutselise elu paremini," rääkis Murutar.
Murutari sõnul on ta Kruudale soovitanud vaadata uusi ajakirjanikke nö komplektidena. "Olen soovitanud Tartu ja Tallinna ülikooli lõpetajaid. Noorte puhaste lehtedega on parem alustada. Värsketele noortele ajakirjanikele oleks Kruuda juures alustamine hea stardilava," jutustas ta. Murutar on andnud nõu Kruudale teha koostööd Linnar Priimäega, kes võiks osata soovitada just uusi seltskonnajakirjanikke.
Samuti on Murutar ärimehe kokku viinud ajakirjanike liidu presidendi Marica Lillemetsaga. Murutari sõnul toetab ka Lillemets Kruuda tegemisi. Lillemets on Kruudale rääkinud meedia põhiprintsiipidest ja Eesti meediamaastikust. "Eesti on ju väike. Paar sõbralikku tädi suudavad Oliverile need asjad paari tunniga selgeks teha," lisas ta.
Murutari sõnul ei toeta ta hirmujutte nagu tahaks kommionu meediat üle võtta. Murutar usub, et Kruuda meediaprojekt õnnestub: "Ta ei sekku ju meediasse sisuliselt, vaid ärimehena."
Seotud lood
Ajakirjanike liidu president Marica
Lillemets ütles aripaev.ee-le, et ta pole elu sees ärimees Oliver Kruudaga
sõnagi vahetanud.
Pärnu Postimehe ajakirjanik sai pakkumise
tulla Oliver Kruuda päevalehte tööle 30 000 krooni eest. Kruuda kinnitusel lubab
ta parimatele ajakirjanikele 100 000 kroonist kuupalka.
Ajakirja Ärielu tegevtoimetaja Tiit Reinart
ütles aripaev.ee-le, et tema eestvedamisel valmib just viimane juunikuu
number.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.