Stuudios on
TV3 Eesti juht
Signe Suur, kellega arutame, kuidas traditsiooniline televisioon on kohanenud voogedastuse ja sotsiaalmeedia ajastuga, kuidas noored vaatajad tagasi teleekraanide juurde tuua ning miks on kvaliteetne kureeritud sisu jätkuvalt oluline.
Lisaks saame teada, millised saated ja formaadid Eestis enim vaatajaid köidavad, kuidas on televisioon ja reklaamid tehnoloogia arenguga muutunud ning millised uuenduslikud lahendused lähiaastatel turule jõuavad. Signe Suur selgitab, kuidas televisioon loob brändidele emotsionaalse sideme ning pikas perspektiivis tugevdab brändi tuntust ja aitab jõuda suure auditooriumini. Samuti jagab ta praktilisi nõuandeid reklaami planeerimiseks.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Password 2025 keskendub emotsioonidele turunduses. Eesti vanim ja suurim turunduskonverents toimub tänavu 26.–27. märtsil Kultuurikatlas.