• OMX Baltic−0,52%300,8
  • OMX Riga−0,76%871,87
  • OMX Tallinn−0,46%1 904,17
  • OMX Vilnius−0,53%1 174,55
  • S&P 5000,17%5 965,16
  • DOW 30−0,37%43 460,55
  • Nasdaq 0,48%19 117,64
  • FTSE 1000,72%8 731,46
  • Nikkei 225−0,25%38 142,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%91,11
  • OMX Baltic−0,52%300,8
  • OMX Riga−0,76%871,87
  • OMX Tallinn−0,46%1 904,17
  • OMX Vilnius−0,53%1 174,55
  • S&P 5000,17%5 965,16
  • DOW 30−0,37%43 460,55
  • Nasdaq 0,48%19 117,64
  • FTSE 1000,72%8 731,46
  • Nikkei 225−0,25%38 142,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%91,11
  • ST
  • 24.01.25, 10:38

Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul

Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.
TV3 Eesti juht Signe Suur kuulub ka aasta turundusteo žüriisse. Aasta turundustegu kuulutatakse välja  26.–27. märtsil toimuval turunduskonverentsil Password.
  • TV3 Eesti juht Signe Suur kuulub ka aasta turundusteo žüriisse. Aasta turundustegu kuulutatakse välja 26.–27. märtsil toimuval turunduskonverentsil Password. Foto: Kylli Rummel
Stuudios on TV3 Eesti juht Signe Suur, kellega arutame, kuidas traditsiooniline televisioon on kohanenud voogedastuse ja sotsiaalmeedia ajastuga, kuidas noored vaatajad tagasi teleekraanide juurde tuua ning miks on kvaliteetne kureeritud sisu jätkuvalt oluline.
Lisaks saame teada, millised saated ja formaadid Eestis enim vaatajaid köidavad, kuidas on televisioon ja reklaamid tehnoloogia arenguga muutunud ning millised uuenduslikud lahendused lähiaastatel turule jõuavad. Signe Suur selgitab, kuidas televisioon loob brändidele emotsionaalse sideme ning pikas perspektiivis tugevdab brändi tuntust ja aitab jõuda suure auditooriumini. Samuti jagab ta praktilisi nõuandeid reklaami planeerimiseks.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
00:00
Password 2025 keskendub emotsioonidele turunduses. Eesti vanim ja suurim turunduskonverents toimub tänavu 26.–27. märtsil Kultuurikatlas.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele