Oliver Kruuda lubas rahvale tsirkust. Kui rahamees kuuks ajaks Eesti Päevalehe esikaane ostis, ohati toimetuses, et nüüd trikitamine algabki. Paranoiliste suleseppade üllatuseks on Päevalehe esikaant seni ehtinud piimapakid.
Nüüd on toimetused veelgi suuremas ärevuses ja telefoni helisedes turgatab: "Oh, äkki Kruuda pakub sada tuhat!" Mina usun, et 1. aprillil teatab Kruuda võidukalt: "Tahtsite nalja? Tehtud!" Ja kahjuks või õnneks meie silmad Kruuda Sõnumite esimest numbrit ei näegi. Loodan, et ühiskonna valvekoerad raha lõhna peale valvsust ei kaota. Päris tõde ja tegu on kusagil mujal.
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.