SEB Eesti Ühispank lasi lahti Tartus Eedeni
kaubanduskeskuses asuva harukontori teenindajad, kes avalikus
internetikeskkonnas Orkut räigelt kliente arvustasid.
Klienditeenindajad kirjutasid üksteisele, mida nad arvavad klientide kohta, keda nad parasjagu teenindasid. Tellerid ei arvestanud, et nende kirjutatud eriti labaseid kommentaare näevad kõik suhtluskeskkonna kasutajad, kirjutas Eesti Ekspress.
Seotud lood
Nii Nordea kui Hansapank kinnitasid
postimees.ee-le, et neil ei ole sellist olukorda ette tulnud, et töötajad
oleksid kliente arvustanud. Samas usuvad konkurendid, et SEB Eesti Ühispangas
toimunud intsidendi puhul oli tegu kahetsusväärse üksikjuhtumiga.
Venekeelne nädalaleht Den za Dnjom
kirjutas, et Hansapanga telleri tehtud veast, mille tagajärjel saaks jagu
elektroonilise panga turvasüsteemist.
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.