Mitmed reklaamiagentuurid ja PR-firmad
peavad Läti turismiarendusagentuuri (TAVA) uut loosungit "Osta Läti, osta
Baltikum" täielikuks läbikukkumiseks.
Avalikus kirjas TAVAle väidavad ettevõtted, et uus loosung maalib vale kujutuse Lätist ning on ebaõnnestunud turistide ja välisinvestorite ligitõmbamisel, kirjutas BBN.
"Ainus mulje, mis läbi sellise loosungi tekib, on see, et Lätis on kõik ostetav. Alates prostituutidest kuni riigiametnikeni," seisab avalikus kirjas. Kirja autorid ütlevad, et TAVA reklaamib Lätit kui odava kauba maad.
TAVA juhi Uldis Vitolinsi sõnul on ta üllatunud turundusettevõtete sellisest reaktsioonist reklaamikampaaniale. "Me ei mõelnud seda seminari nime ise välja, see on osa rahvusvahelisest kampaaniast. On olemas ka loosungid "Osta Eesti" ja "Osta Leedu"," selgitas Vitolins.
Avalikule kirjale kirjutasid mitmed turundusinimesed agentuuridest Monde, Adell Saatchi Saatchi, TBWA\Latvija, ClearChannel Latvija, Balta Communications, Alberta Uznemumu Grupa ja Mediapool.
Turismiarendajatele mõeldud seminari "Osta Läti, osta Baltikum" organiseeris TAVA 7.-9. veebruaril Riias.
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.