Janno Reiljan, rahvaliitlane
Mulle valib alati riided välja abikaasa, mina siis vaatan, kas passib selga. Ise kaubamärke ei jälgi, arvan, et see pole kõige tähtsam. Olen suurt kasvu mees - küsimus riiete leidmisel pole mitte kaubamärgi eelistuses, vaid kas üldse leiab midagi sobivat selga.
Kadi Lambot, ASi Tere juht
Firma ja kaubamärk ise ei ole mulle olulised, kuid ostan riideid kindlatest kohtadest, sest ei viitsi sellele palju aega kulutada. Mul on üks väike butiik, kust Eestis riideid ostan. Kahjuks ma ei mäleta, mis kaubamärke seal müüakse, aga riided on tehtud Prantsusmaal.
Harri Taliga, Ametiühingute Keskliidu juht
Riiete puhul kaubamärk minu puhul väga oluline ei ole, olen sunnitud vaatama, mis sobib ja selga läheb. Aga kingade puhul vaatan küll, mis firmaga on tegemist, eelistan näiteks Ecco ja Salamanderi jalanõusid.
Autor: ÄP
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.